
Articole care fac referire la Foodwise
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Foodwise


Brâncoveanu Vinars și The Iconic Estate invită consumatorii în Romania’s Grand Pairing Tour - o campanie semnată de Alexandrion Group și Foodwise Marketing

Foodwise Marketing semnează proiectul de HoReCa design pentru URSUS Breweries - Frank The Tank din Cluj-Napoca

Foodwise Marketing semnează campania de lansare pentru Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca și restaurantul Solt Dining

Impact Hub Bucharest lansează Hubcelerator Food, acceleratorul de business pentru industria alimentară din România

Bilanțul Foodwise în 2017: expertiza food&bev, consolidată prin proiecte de branding, employer branding și campanii integrate

De la producatori de continut, la activitisti in comunitate: Foodwise lanseaza FoodCare - platforma de incurajare a respectului fata de resursele alimentare

Aflată la a doua ediție alături de Foodwise, campania Timișoreana Winter și-a desemnat recent câștigătorii

Foodwise semneaza un nou proiect-signature: WineWay, un nou concept de magazin de vinuri dezvoltat pentru Halewood Wines&Spirits
![[Culinareala de agentie] Cinci planete s-au aliniat si a renascut echipa Foodwisers, pregatita de Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl](https://media.iqads.ro/2016/11/thefoodwisers-cover-410.jpg)
[Culinareala de agentie] Cinci planete s-au aliniat si a renascut echipa Foodwisers, pregatita de Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Leo Burnett pentru campania „Tadaaam GigaWeekend” – Telekom Romania

Rezultate dupa primul an Foodwise Marketing: Grupul de companii HELLO isi creste semnificativ impactul pe piata de comunicare food&beverages
![[IQ-ul creativ din publicitate] Cristina Diaconescu - Pirlitu: Cred ca precautia este cuvantul care inca ilustreaza marcomm-ul romanesc. Si nu este neaparat un lucru rau](https://media.iqads.ro/2016/04/cristina-diaconescu-cover-410.jpg)
[IQ-ul creativ din publicitate] Cristina Diaconescu - Pirlitu: Cred ca precautia este cuvantul care inca ilustreaza marcomm-ul romanesc. Si nu este neaparat un lucru rau
![[Brandul si eul] Cristina Diaconescu-Pirlitu: Brandul personal nu inseamna vedetism, nu inseamna brand de produs. Brandul personal nu este auto-promovare](https://media.iqads.ro/2016/02/cristina-diaconescu-pirlitu-cover-410.jpg)
[Brandul si eul] Cristina Diaconescu-Pirlitu: Brandul personal nu inseamna vedetism, nu inseamna brand de produs. Brandul personal nu este auto-promovare

Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Marilena Istratescu (Foodwise): Barbatii vor un produs onest, curat, cinstit, un brand care sa ii reprezinte](https://media.iqads.ro/2015/11/12273548-1184840844877181-6557649810958550896-o-1-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Marilena Istratescu (Foodwise): Barbatii vor un produs onest, curat, cinstit, un brand care sa ii reprezinte
![[CV de agentie] Marilena Istratescu, despre Hello Group, o agentie in care nu se pune problema unei comunicari formale](https://media.iqads.ro/2015/10/marilena-istratescu-cover-410.jpg)