Articole care fac referire la Fundatia Renasterea
[SoMe 2023] Diana Restivan: Acum, mai mult ca oricând, copywriting-ul implică human approach. Campaniile care au o abordare cât mai relatable sunt cele care prind
Fundația Renașterea și Tuio au lansat #Renasterea21DaysChallenge și ajută oamenii să devină mai activi
Scrisoare comună către guvernele europene pentru a reduce impactul major al pandemiei COVID-19 asupra pacienților cu cancer
Cancerul pulmonar devine tot mai invizibil în contextul pandemiei de COVID-19- un număr semnificativ de cazuri rămân nediagnosticate
In premiera mondiala, impreuna cu 31 de tari europene partenere, Fundatia Renasterea organizeaza maratonul digital Race for the Cure Romania 2020
[Cauzele influencerilor] Laura Cosoi: Cele mai puternice actiuni umanitare pe care le-am facut au derivat din propria mea poveste de viata
[Politici de mediu] Stamatis Sapkas: Nu vedem real estate-ul ca o formă statică prin care livrăm clădiri, ci livrăm și medii de lucru, experiențe și creăm comunități
Fundația Globalworth continuă parteneriatul cu Fundația Renașterea prin implicarea în campania Happy Run - Race for the Cure
Deschide Ochii - Coaliția pentru Sănătatea Femeii trage un semnal de alarmă cu privire la prevenția cancerelor feminine
Copy-ul și art-ul anului FIBRA #2: ”Tre' sa pui pe masa cel putin 20 de idei bune ca s-o faci pe a 21-a”
Cei mai buni dintre cei buni. Marii castigatori ai Premiilor FIBRA #2: McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, URSUS Breweries este Clientul Anului 2017
Nivelul scazut de educatie si lipsa gratuitatii investigatiilor medicale, principalele obstacole din cauza carora femeile din Romania nu merg la controale medicale
Aproape 90% dintre femeile din Romania nu au efectuat nici macar o data un control medical pentru depistarea cancerului de san
[Pro bono in agentii] Alina Balan, MullenLowe: Nu facem work doar cand simtim “potential de festival”
Romania – printre singurele trei tari UE care nu au implementat un program national de screening pentru cancerul de san
Patru agentii romanesti in shortlist-urile Golden Drum 2016. Anuntul castigatorilor, in aceasta seara
Noi membri si parteneri se alatura Coalitiei pentru Sanatatea Femeii, initiata de Fundatia Renasterea
Fundatia Renasterea lanseaza prima „Coalitie pentru Sanatatea Femeii”. In cadrul evenimentului de lansare au fost prezentate primele rezultate ale studiului „Afectiuni oncologice feminine in Romania”
11 Lei pentru Romania la Cannes Lions 2016. Bilantul intreg si marii castigatori ai editiei #63 a festivalului
[UPDATE] Cannes Lions 2016. Un premiu Gold, doua premii Silver si un Bronze la PR pentru campaniile romanesti. Alte 7 shortlistari la gala de maine
3 Lei pentru Romania pana acum la Cannes Lions 2016. 5 dintre categoriile de concurs si-au primit ieri castigatorii
Sandra Bold, Copywriterul Anului la Premiile FIBRA: Mama spune ca aveam cam 5 ani cand ziceam ca vreau sa fac reclame
Premiile FIBRA anunta castigatorii primei editii. McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, iar CohnandJansen JWT a creat Campania Anului 2016
Ruxandra Vasilescu, despre viitoarea agentie specializata pe comunicare medicala McCann Health Romania











![[CSR in Romania] Teodora Juravle (Carrefour): Pornind de la strategia noastra de CSR, colaborarile cu ONG-uri noi se realizeaza pe baza recomandarilor de la alti parteneri sociali sau plecand de la proiectele pe care acestea ni le prezinta](https://media.iqads.ro/2015/07/teodora-juravle-manager-comunicare-marketing-carrefour-romania-cover-800-cover-410.jpg)










