Fundația Renașterea și Tuio au lansat #Renasterea21DaysChallenge și ajută oamenii să devină mai activi  

Fundația Renașterea și Tuio au lansat #Renasterea21DaysChallenge și ajută oamenii să devină mai activi  

Pentru a îndemna oamenii să se pregătească și să se înscrie la cel mai mare eveniment sportiv caritabil din Europa dedicat Sănătății Femeii - “Race for the cure”, în perioada 26 septembrie – 10 octombrie 2021, Fundația Renașterea și Tuio au lansat provocarea #21DaysChallenge, o aplicație prin care utilizatorii primesc provocări pentru antrenamentele de alergare și mesaje motivationale.

Pornind de la ideea că, pentru formarea și implementarea unui obicei, este nevoie de aproximativ 21 de zile consecutive, aplicația a venit ca suport pentru a începe sau a îmbunătăți nivelul de alergare, cu instrucțiuni clare în pregătirea pentru un maraton, dar și cu sfaturi și direcții pentru cei care au nevoie de un imbold să trăiască o viață mai activă. Aplicația este în continuare live aici și a adunat sute de oameni care s-au lăsat inspirați înspre o viață mai activă.

Cu înscriere direct în browser, fără a fi necesară descărcarea unui app separat, utilizatorii primesc zilnic atât mesaje motivaționale din partea influencerilor afiliați cu Fundația Renașterea și sfaturi pentru o viață mai activă, cât și provocări zilnice care îndeamnă la alergare sau diverse tipuri de mișcare. Tot în cadrul contului creat pe platforma, utilizatorii pot vedea rezultatele în urma provocărilor și progresul lor pe parcursul celor 21 de zile.

“Pentru că suntem în plin proces de tehnologizare al fitnessului, credem că aplicațiile de fitness, device-urile dedicate și influencerii sunt vectori importanți pentru a duce mesajele mai departe. Așa că ne bucurăm mult să fi putut contribui cu expertiza noastră la a schimba ceva în rutina zilnică a oamenilor și, de ce nu, chiar să aducem mișcarea în viețile lor” a declarat Victoria Damian, Senior Client Service @ Tuio.

"Am fost extrem de încântați de ideea creativă a celor de la Tuio, prin care credem că am atras noi participanți la Race for the Cure, unii dintre ei care poate nici măcar nu luau în considerare un astfel de demers până acum, neavand activitatea fizica in rutina lor. Totodată, credem că mai departe de utilitatea aplicației, ea poate aduce oamenii mai aproape, sub acest îndemn de a face mișcare împreună, pentru o cauză pe care noi o susținem de 20 de ani - Prevenția salveaza vieti!” a declarat Mihaela Geoana, președinte Fundația Renașterea.

"Race for the Cure" este un maraton caritabil organizat anual de Fundația Renașterea pentru strângere de fonduri în lupta împotriva cancerului de sân. Aplicația dezvoltată cu scopul de a crește notorietatea și participarea la Race for the Cure a fost promovată în mediul online, cu ajutorul influencerilor, prin acțiuni de PR și activări în digital. Aplicația va continua să fie activă și după data de 10 octombrie, astfel că poți începe chiar de azi să te antrenezi pentru următorul maraton din viața ta.

Echipa Fundația Renașterea:
Cătălina Negara - Director Programe
Mihaela Geoana - Președinte

Echipa Tuio:
Maia Tudorache - Digital Account Executive
Victoria Damian - Senior Client Service
Anamaria Osăceanu - Client Service Director
Alejandro Gonzàlez Sánchez - Senior Art Director
Luchian Abel - Copywriter
Alex Zamfir - Art Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related