Articole care fac referire la Gallup
[PR Playbook] Crenguța Roșu: Aici cred că se joacă viitorul meseriei: între viteză și sens. Oricât de multe canale și tehnologii am avea, miza rămâne aceeași: să fim înțeleși, nu doar văzuți
Colliers: Doar 1% dintre tinerii din Generația Z din România văd munca de la distanță ca un motivator real. Aceștia își doresc ca biroul să devină un spațiu pentru dezvoltare, nu doar pentru muncă
Raiffeisen Bank și PIVOT-C lansează COMPETITIV – programul executiv care pregătește liderii pentru economia viitorului
[Newsletter Collection] Doru Șupeală: Asta facem noi cu munca: o demistificăm, o umanizăm și o punem în slujba oamenilor
Karen Stone: Organisations don’t transform, people do and people run on habits. So we need to know how to update our habits
Karen Stone: Organizațiile nu se transformă, oamenii se transformă și oamenii funcționează după anumite obiceiuri. Așa că trebuie să știm să ne actualizăm obiceiurile
Diversitatea, Incluziunea și Echitatea au devenit elemente cheie în atragerea de noi talente în organizații
COS își consolidează portofoliul și activitatea la nivel național și raportează un volum de business anual de 29 M EUR
„59% dintre angajați iau în considerare schimbarea locului de muncă cu unul care oferă mai multă flexibilitate”
[Start in industrie] Alina Șincu: Mă angajasem cu prea mult entuziasm de la 19 ani și motivul principal pentru care voiam concediu era ca să fug o săptămână să fac voluntariat pe la festivalurile de film
Concluziile specialiștilor invitați la Tomorrow@work 2023. Organizațiile trebuie să acorde o atenție sporită diversității generaționale la locul de muncă, competențelor viitorului, biroului ca spațiu ce încurajează colaborarea și inovația
Ce înseamnă un proces de onboarding de succes? Exploratist creează un concept de onboarding nominalizat pentru premiu la Onboard Amsterdam 2022
Doru Șupeală: Brandul de angajator construit corect este un factor decisiv pentru performanță și profit. E vorba despre bani serioși, nu despre un moft
Impactul COVID-19 asupra sănătății mintale fragile a copiilor și a tinerilor reprezintă doar „vârful aisbergului” – UNICEF
[Trenduri 2020] Ciprian Susanu: Adopția unui trend înseamnă apartenența la un grup. Reprezintă modul în care oamenii interacționează și se acceptă










![[OOH Focus] Carmen Andrei (Cocor Media Channel): Nu cred ca putem vorbi de o evolutie a pietei de OOH, ci mai degraba de o "incremenire" a acesteia la cea de acum 10-15 ani](https://media.iqads.ro/2015/08/carmen-andrei-cocor-cover-410.jpg)














