Articole care fac referire la IPG
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii IPG
UM România se alătură campaniei globale "Stand Against Bland" printr-un eveniment de lansare inovator despre diferențiere, viziune nuanțată, impact cultural, esența unui marketing relevant
Ruxandra Vasilescu, McCann Health Brain & Heart: „proiectele noastre din zona de comunicare medicală sunt un reper local și european pentru companii și instituții medicale”
Concursul global The Big C pentru a pune capăt stigmatizării cauzate de cancer la locul de muncă este acum deschis înscrierilor
Lead with insights: Lowe Group lansează Path, unit-ul specializat în analiza și interpretarea datelor, dedicat clienților agențiilor din grup
IPG Health își extinde prezența în România printr-o alianță strategică sub denumirea McCann Health Brain & Heart
Piața de media din România a scăzut cu 2,7% în 2020, însă este așteptată o creștere de 4% în cursul acestui an
În 2020, Initiative anticipează o creștere de 5.5% a pieței de media din România. Agenția lansează un up-to-date al raportului Media Fact Book
#reCUPErăm: Generația de Aur și suporterii români încurajează Generația EURO 2020 – o campanie GSP și Libertatea, semnată de Lowe Group
Initiative prognozează o nouă creștere a pieței de media din România în 2018. Agenția lansează o variantă actualizată a raportului Media Fact Book
Lansarea Alianței Unstereotype pentru eliminarea stereotipurilor din reclame. UN Women și Unilever convoacă liderii industriei pentru a accelera progresul
Initiative ajută brandurile să ia inițiativa în cultural branding, prin lansarea unei noi poziționări
McCann Health Bucharest incepe colaborarea cu Secom si lanseaza prima campanie de imagine sub sloganul “Remedii moderne pentru o viata moderna”
A XX-a editie a Media Fact Book, lansata de Initiative, anunta cresteri de 6% pentru piata de media atat in 2015, cat si in 2016
Programmatic advertising, fenomenul care poate schimba radical industria online, dezbatut la ICEEfest
Cadreon deschide in Ungaria un nou hub de programmatic buying, care deserveste Europa Centrala si de Est
Odysseas Ntotsikas: Cand gigantii globali incep jocurile, playerii locali ar face bine sa se fereasca
Jose Antonio Espinoza despre intrarea pe piata romaneasca a Brand Programming Network: "Obiectivul nostru este sa ajungem in top 10 agentii de media din Romania"
Campania "We Day" lansata de fundatia Free the Children este sustinuta pro bono la nivel international de reteaua Initiative









![[Cannes Report '18] Prima zi: David Droga cel uman si cateva petreceri](https://media.iqads.ro/2018/06/collagecostin-cover-410.jpg)




















