Rezultatele Effie Effectiveness Index: topul celor mai eficienti clienti, retele, agentii din 2012

Rezultatele Effie Effectiveness Index: topul celor mai eficienti clienti, retele, agentii din 2012

Effie Worldwide si Warc au publicat azi pe site-ul oficial rezultatele Effie Effectiveness Index 2012, raportul care recunoaste meritele celor mai eficiente idei de comunicare de marketing din intreaga lume.

Analizand castigatorii si finalistii tuturor celor 39 de competitii Effie de la nivel local de anul acesta, a reiesit ca Unilver este cel mai eficient client (inlocuind castigatorul de anul trecut – Procter & Gamble), McDonald’s e cel mai eficient brand, WPP Group e cel mai eficient holding. Ogilvy & Mather e cea mai eficienta retea de agentii (inaintea BBDO Worldwide, castigatoarea de anul trecut), iar Ogilvy & Mather Mumbai e cea mai eficienta agentie care fac parte dintr-un grup. Agentia McKinney din Durham, Statele Unite, e cea mai eficienta agentie de publicitate independenta, dupa ce in 2011 a fost premiata Wieden+Kennedy Portland.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related