
Articole care fac referire la Junior Art Director


Food & Glory, împreună cu agenția Saatchi&Saatchi, lansează „Restaurantul de acasă” – un nou serial online care aduce experiența unui restaurant direct în confortul casei tale

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania „Câștiguri Adevărate” cu Cosmin Natanticu drept ambasador al sărbătorilor autentice

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania “Recomandat de jucatori nu de influenceri”, avându-l pe Cosmin Natanticu drept ambasador

HOSPICE Casa Speranței și Saatchi Creative Hub lansează un outdoor inedit: patul de spital plin cu sute de povești

ADAMA pune în valoare tehnologiile inovatoare, dar și agricultura tradițională în noua sa campanie de comunicare

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

Arctic lansează primul proiect de digital edutainment al brandului, o emisiune online dedicată tradițiilor culinare sustenabile
![[Drumul spre Cannes] Andra Semciuc: Valorile si principiile dupa care ne ghidam iau nastere in functie de experientele pe care le acumulam odata cu trecerea timpului](https://media.iqads.ro/2023/08/img-5516-cover-410.jpg)
[Drumul spre Cannes] Andra Semciuc: Valorile si principiile dupa care ne ghidam iau nastere in functie de experientele pe care le acumulam odata cu trecerea timpului

Roger Hatchuel Student Academy și-a desemnat participanții din partea României la festivalul Cannes Lions 2023
![[Start in industrie] Sabina Florescu: Generaţia din care fac eu parte este “fresh”. Oamenii sunt plini de viaţă, foarte creativi, însă foarte sensibili. Şi, foarte important, pare că este o generaţie foarte versatilă](https://media.iqads.ro/2023/05/poza-iqads-sabina-florescu-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Sabina Florescu: Generaţia din care fac eu parte este “fresh”. Oamenii sunt plini de viaţă, foarte creativi, însă foarte sensibili. Şi, foarte important, pare că este o generaţie foarte versatilă
![[Start in industrie] Georgiana Bădălău & Ana Dică: Am învățat că tot drumul în industrie este și o să fie un proces de cunoaștere](https://media.iqads.ro/2023/05/cover-articoliqads-ana-georgiana-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Georgiana Bădălău & Ana Dică: Am învățat că tot drumul în industrie este și o să fie un proces de cunoaștere

Karma îi pedepsește pe cei care aruncă gunoi la întâmplare, în cea mai recentă campanie semnată v8 pentru Asociația AER

Pași înainte spre modernizarea sistemului superior de învățământ: FJSC finalizează alaturi de WOPA și Fortuners primul proiect de rebranding instituțional modern și își relansează imaginea

Cum să te autosabotezi și să iasă bine? Ai auzit de CriPSy Bruger? CriSPy sau CriPSy? Aceasta este întrebarea pusă de Verdino, Waio și ontheroof

Orice plan poate ieși Bine din Prima – o nouă campanie semnată de v8 și BRD, pentru Creditul de Nevoi Personale BRD Expresso

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Cum am transformat Quiet time în Quality time prin 6 Ghicitori muzicale

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează campania aniversară Dăruiește Viață – De 10 ani Dăruitori. De Schimbare

VEKA și Oxygen dau viață personajului german care se pricepe la ferestre, în serialul Die A-Klasse-Show, cu Hermann VEKA

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Profero coordonează comunicarea digitală a brandurilor Mirinda, Lemon Lemon, Prigat, 7UP și Gatorade în România
