Mantia transformă Ziua Sustenabilității într-o lună întreagă de obiceiuri responsabile

Mantia transformă Ziua Sustenabilității într-o lună întreagă de obiceiuri responsabile

Sustenabilitatea ca parte din rutina de la birou

Pe 27 octombrie, Mantia a decis să nu se oprească la o simplă postare despre importanța protejării planetei și a unui viitor mai verde. În schimb, echipa a lansat o provocare internă care să le reamintească colegilor din agențiile Mercury și Outbox că sustenabilitatea nu este un trend, ci un obicei.

 

Provocarea Mantia pentru o lună mai verde

Pentru a face din inițiativă o experiență reală și interactivă, echipa a creat, într-o platformă internă, o secțiune dedicată sustenabilității, care reunește o serie de provocări verzi menite să inspire acțiuni responsabile.

Angajații își pot alege activitatea sustenabilă preferată, pot încărca imagini care dovedesc implicarea lor și pot acumula puncte. În același timp, pot urmări în timp real clasamentul și progresul colegilor în competiția supereroilor sustenabili de la birou.

Bineînțeles, nicio faptă bună nu rămâne nerecompensată. Primele trei locuri din clasament vor fi răsplătite cu premii speciale, de la diferite vouchere, până la zile de concediu.

 

De la competiție la obicei

Provocarea Mantia nu este doar despre puncte și premii, ci despre a forma noi comportamente mai responsabile. Pentru că a trăi sustenabil este o alegere pe care o facem în fiecare zi. De la mersul cu metroul la birou, la folosirea cănilor personale de cafea în locul celor de unică folosință, sau implicarea în acțiuni de voluntariat. Toate aceste lucruri mici fac diferența, iar gesturile repetate zilnic au un impact real.

Se spune că un obicei se formează în aproximativ 30 zile, așa că Mantia a transformat această lună într-un timp distractiv de practicare a gesturilor bune și durabile.

"Ne-am propus să facem mai mult decât o simplă postare, să îi facem pe oameni să înțeleagă despre ce este Ziua Sustenabilității și să îi convingem să adere la ea. Dacă la început participi pentru puncte, poate după o lună o faci pentru tine.", a spus Mădălina Gheorghe, Business Director Mantia.

Mantia este noua divizie Mercury360, punctul de întâlnire dintre cauzele care au nevoie imediată de schimbare și acele branduri care au ambiția să o genereze. De la strategie la conținut. De la idee la rezultat, până la cel mai mic detaliu. Branding. Integrat. PR. Digital. ATL. BTL. Events.

 

Echipele implicate

Mantia
Mădălina Gheorghe – Business Director Mantia
Denisa Ștefănescu - Account Manager

Mercury
Loredana Hatingher - Client Service & Business Director
Liviu Țurcanu - Creative Director
Luiza Olaru – Traffic Manager
Teo Ungureanu - Group Creative Director
Roxana Păduraru - Art Director
Eliza Costantin - Junior Art Director

Outbox
Mona Casangiu – Digital Creative Director
Bogdan Ioniță – Technical Director
Elena Crăciun - Junior Copywriter

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Outbox

Agentie de digital marketing, parte din grupul Mercury 360, cu o activitate de 14 ani si expertiza in comunicare digitala integrata. Outbox este o agentie independenta de digital, activa de peste un deceniu, cu o... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related