Sustenabilitatea ca parte din rutina de la birou
Pe 27 octombrie, Mantia a decis să nu se oprească la o simplă postare despre importanța protejării planetei și a unui viitor mai verde. În schimb, echipa a lansat o provocare internă care să le reamintească colegilor din agențiile Mercury și Outbox că sustenabilitatea nu este un trend, ci un obicei.
Provocarea Mantia pentru o lună mai verde
Pentru a face din inițiativă o experiență reală și interactivă, echipa a creat, într-o platformă internă, o secțiune dedicată sustenabilității, care reunește o serie de provocări verzi menite să inspire acțiuni responsabile.
Angajații își pot alege activitatea sustenabilă preferată, pot încărca imagini care dovedesc implicarea lor și pot acumula puncte. În același timp, pot urmări în timp real clasamentul și progresul colegilor în competiția supereroilor sustenabili de la birou.
Bineînțeles, nicio faptă bună nu rămâne nerecompensată. Primele trei locuri din clasament vor fi răsplătite cu premii speciale, de la diferite vouchere, până la zile de concediu.
De la competiție la obicei
Provocarea Mantia nu este doar despre puncte și premii, ci despre a forma noi comportamente mai responsabile. Pentru că a trăi sustenabil este o alegere pe care o facem în fiecare zi. De la mersul cu metroul la birou, la folosirea cănilor personale de cafea în locul celor de unică folosință, sau implicarea în acțiuni de voluntariat. Toate aceste lucruri mici fac diferența, iar gesturile repetate zilnic au un impact real.
Se spune că un obicei se formează în aproximativ 30 zile, așa că Mantia a transformat această lună într-un timp distractiv de practicare a gesturilor bune și durabile.
"Ne-am propus să facem mai mult decât o simplă postare, să îi facem pe oameni să înțeleagă despre ce este Ziua Sustenabilității și să îi convingem să adere la ea. Dacă la început participi pentru puncte, poate după o lună o faci pentru tine.", a spus Mădălina Gheorghe, Business Director Mantia.
Mantia este noua divizie Mercury360, punctul de întâlnire dintre cauzele care au nevoie imediată de schimbare și acele branduri care au ambiția să o genereze. De la strategie la conținut. De la idee la rezultat, până la cel mai mic detaliu. Branding. Integrat. PR. Digital. ATL. BTL. Events.
Echipele implicate
Mantia
Mădălina Gheorghe – Business Director Mantia
Denisa Ștefănescu - Account Manager
Mercury
Loredana Hatingher - Client Service & Business Director
Liviu Țurcanu - Creative Director
Luiza Olaru – Traffic Manager
Teo Ungureanu - Group Creative Director
Roxana Păduraru - Art Director
Eliza Costantin - Junior Art Director
Outbox
Mona Casangiu – Digital Creative Director
Bogdan Ioniță – Technical Director
Elena Crăciun - Junior Copywriter

















