[Drumul spre Cannes] Andra Semciuc: Valorile si principiile dupa care ne ghidam iau nastere in functie de experientele pe care le acumulam odata cu trecerea timpului

[Drumul spre Cannes] Andra Semciuc: Valorile si principiile dupa care ne ghidam iau nastere in functie de experientele pe care le acumulam odata cu trecerea timpului
Foto: Ruxandra Albulescu/ MEALCHEMY

Creativitatea se hraneste cu experiente noi, curiozitate, intalniri improbabile si iesirea din zona de confort. Asta a descoperit la Cannes, anul acesta, Andra Semciuc, Junior Art Director la Leo Burnett. Andra a fost selectata la Roger Hatchuel Student Academy, in urma programului The Alternative School for Creative Thinking. 37 de studenti din 29 de tari diferite s-au reunit la Cannes Lions, au participat la workshop-uri, au rezolvat briefuri si au schimbat idei si perspective asupra comunicarii. 

”M-a surprins generozitatea de care speakerii au dat dovada in privinta informatiilor. De la a ne oferi datele lor de contact pana la e ne invita sa ne mentoreze si impartasindu-ne povesti personale si intime despre parcusul lor. Am avut parte de cateva one to one-uri care m-au marcat si de care sunt foarte recunoscatoare”, povesteste Andra.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related