Chio dă crunch momentului cu o nouă platformă de comunicare regională

Chio dă crunch momentului cu o nouă platformă de comunicare regională

Chio a lansat platforma regională de comunicare „Dă crunch momentului”, semnată de McCann Worldgroup România. Aceasta vine cu o nouă poziționare a brandului, în centrul căreia se află puterea spontaneității de a ne transforma în bine viața de zi cu zi.

Strategia din spatele „Dă crunch momentului” se bazează pe un insight universal, ușor de recunoscut de toată lumea: există situații care ne fac să ne simțim incomod, stânjeniți sau chiar cringe – indiferent de cum le numim, senzația e mereu aceeași.

Fie că este vorba de o seara cu prietenii, de un moment de relaxare, sau chiar de o simplă călătorie, momentele incomode pot apărea de oriunde. Aici intervine Chio: uneori, tot ce trebuie să faci e să deschizi o pungă de chipsuri sau de popcorn pentru a găsi acea sclipire de spontaneitate care poate să te scoată din momentele dificile. 

Platforma a fost lansată cu două execuții. „Seara cu prietenii” este dedicată gamei Chio chips și descrie povestea a patru prieteni care se întâlnesc cu momentul cringe în timpul unui board game. Cea de-a doua execuție, de data aceasta pentru Chio popcorn, pune în scenă „Seara de film” și arată cum momentele stânjenitoare pot apărea chiar și într-un context familiar.

Personajele au avut de jucat un rol foarte important: Spectatorii trebuie să citească pe chipurile lor, prin expresiile faciale, cât de inconfortabilă este situația. Momentul de spontaneitate Chio este o cheie în construirea spoturilor, pentru că acesta trebuia să fie jucat într-un mod cât mai natural. Astfel, crunch momentului cu Chio a devenit un instinct comun pentru a ieși din momentele cringe.

Regizorul Nico Bongio din Mexic a lucrat întreaga platformă ,,Dă crunch momentului”. Nico a oferit atenție deosebită limbajului vizual pe care l-a pus în scenă, detaliilor estetice și expresivitatea actorilor.

Mai mult decât atât, acesta a venit cu o abordare nouă din punct de vedere al producției, folosind pentru primele două spoturi robotul de filmare Bolt - cameră montată pe un braț mecanic, programată pentru mișcări precise si spectaculoase. Astfel că, spoturile s-au bazat pe o producție automatizată, unde camera nu a fost manipulată fizic deloc.

Platforma a continuat comunicarea câteva luni mai târziu, prin alte două spoturi pentru Chio Oven și Chio Stickletti. Și aici, momentele de consum au jucat un rol foarte important în construirea poveștilor.

In cazul Chio Oven vorbim despre „Seara de relaxare”, fiind un produs cu 70% mai puține grăsimi, ce sprijină un stil de viață mai echilibrat. Se prezintă o seară de relaxare unde personajul principal interpretează la chitară o melodie armonioasă pentru prietena lui. Cu toate că atmosfera se anunța relaxantă, acesta schimbă narativul, provocând un o situație stânjenitoare: Un moment vocal solo care s-a dovedit a fi un fiasco.

Chio Stickletti ne arată o tensiune naturală, pe care toți o resimțim: Pofta de a ronțăi un snack delicios, chiar dacă suntem pe drum. Acest spot pune în scenă ,,Călătoria cu autobuzul” unde nevoia de o gustare te poate face să o cauți... în geanta altcuiva. Vrei să ieși spontan din momentul stânjenitor? Dă crunch momentului cu Chio!

Pe lângă spoturile TV, noua platformă de comunicare este susținută și de digital și OOH. 

Echipele care au lucrat la noua platformă sunt:  

Din partea Chio:  
Andreea Marincescu - Intersnack CEE Marketing Director
Elena Oancea - Intersnack CEE Brand Leader
Mircea Badiu - Intersnack CEE Senior Brand Manager
Ciprian Laja - Intersnack CEE Senior Brand Manager
Roxana Miu - Intersnack CEE Consumer & Market Insights Manager
Mihaela Buzarin - Intersnack Romania Consumer & Market Insights Specialist
Marian Chiraches - Intersnack Romania Head of Marketing RO&BG
Alma Dinu - Intersnack Romania Senior Brand Manager
Suzana Popescu - Intersnack Romania Brand Manager
Raluca Radu - Intersnack Romania Brand Manager
Andreea Burnaz - Intersnack Romania Junior Brand Manager

Din partea McCann Worldgroup Romania:  
Ștefan Chirițescu - Chief Strategy Officer
Andrada Ionescu – Digital Strategic Planner
Ruxandra Papuc – Executive Creative Officer
Adrian Rusu – Executive Creative Director
George Lupeanu – Group Creative Director
Mircea Vlase – Art Director
Carmela Stanciu – Junior Copywriter
Bogdan Negoiță - Junior Art Director
Doina Ionescu – Group Account Director
Oana Fota – Senior Account Manager
Cristina Airinei – Senior Account Manager
Valeria Gore – Junior Account Executive 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related