Articole care fac referire la Levi's
Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management
[Obsesii part-time] Cătălin Rusu: In octombrie 2021 am debutat in Liga 1, inca aveam 40 de ani. Eram nu doar cel mai batran din echipa, ci cel mai batran din club
Mirona Gâdei: Oamenii așteaptă mult mai mult de la branduri acum. Atâta timp cât exerciți o influență asupra unei comunități, nu te poți sustrage de la asumarea responsabilității
Studiu COGNITION „Mame vs Tați”: Parinții Millenials și diferențele de percepție, obiceiuri de consum și comportament între mamele & tații din România
[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie
[Puterea brandurilor] Iulian Comănescu: Războiul nu mai e doar treaba producătorilor de arme. Îmi imaginez că în viitor brandurile virtuale ar putea juca un rol de mediator
[SoMe 2020] Alexandra Ion: Brandurile au curajul să fie asumate și să renunțe la obiceiul de a ascunde comentariile negative sau situațiile neplăcute
Andrei Cohn, despre Arest: Am incercat sa-mi reprezint singur o varianta plauzibila a ceea ce s-a intamplat in Romania, in anii ‘80
[AdStory] Sean DallasKidd (Demonstrate, San Francisco): I'm a big believer in brand purpose. I think that's the only point of differentiation
[Branding Trends] Adriana Liuțe: Plasticul a devenit eroul negativ al lui 2018 și ambalajele sustenabile – eroul pozitiv
[Concluziile lui 2018] Bogdan Tomoiaga: Putem spune ca politica a influentat cel mai mult comunicarea in 2018
Lansarea aplicației Answear pentru România. Milena Gîţ: "În prima jumătate a lui 2018 am avut o creștere de 130% a tranzacțiilor din mobil față de aceeași perioadă a anului trecut"
[FIBRA Jury] Bruno Luglio: Ideas that push social boundaries, save businesses or reinvent advertising altogether, those are the ones festivals should look closer for
[Juratii FIBRA] Bruno Luglio: Ideile care imping bariere sociale, salveaza business-uri sau reinventeaza publicitatea pe deplin sunt cele pe care festivalurile ar trebui sa le caute mai indeaproape
Evgeniya Markova (Fashion Days): Dintre tarile in care activam, Romania este cea mai mare piata si totalizeaza in prezent 50% din business-ul nostru
Fashion Days anunta rezultatele campaniei de Black Friday de anul acesta, cu discounturi totalizand 35.000.000 lei
Cum vor comunica Ioana Birdu si Ada Musat (Interactions) cu tinerii peste 5 ani: Cyber oriented-clean-simple-very smart
[La shopping cu publicitarii] Marius Rosu (GAV): Mare parte din produsele pe care le consum nu prea isi umfla buzele cu bugete faraonice de marketing
[AdLife] Mona Opran (Saatchi & Saatchi): Cel mai cool exercitiu de intelegere a produsului a fost cand am lansat primul mall din Romania
[Digital AdLife] Marina Cordun (Lowe&Partners): Am intrat in publicitate pe usa productiei, unde eram Director Scout






![[fresh & design] Ion Cojocari. Ultimul an de licență, întâiul an de pandemie](https://media.iqads.ro/2020/09/104497531-109679147456098-8841296310654690137-o-cover-410.jpg)






![[Adland neighbours] Jana Savić (McCann Belgrade): "Purchasing power is dictating dreams"](https://media.iqads.ro/2018/09/jana-savic-rastovac-cover-410.jpg)

![[Cannes Report '18] Un hashtag nu e egal cu o mișcare. Bani gheață, sex și descoperiri științifice](https://media.iqads.ro/2018/06/ziua-4-cover-410.jpg)










![[AdStory] Alvaro Sotomayor (W+K Amsterdam): The work I am most proud of is the one that makes the viewer think "I didn’t know you could do that!"](https://media.iqads.ro/2013/02/photo-large-25076-cover-410.jpg)










