[Concluziile lui 2018] Bogdan Tomoiaga: Putem spune ca politica a influentat cel mai mult comunicarea in 2018

[Concluziile lui 2018] Bogdan Tomoiaga: Putem spune ca politica a influentat cel mai mult comunicarea in 2018

Dincolo de influenceri si GDPR, un trend care ii place destul de mult lui Bogdan Tomoiaga, Managing Director Graffiti PR, este implicarea brandurilor si a specialistilor din diferite arii in activismul pozitiv. A fost, de altfel, un an in care s-a simtit tensiunea politica si nemultumirea sociala si in industria de comunicare.

Ne-am luptat si ne luptam cu fake news si cu propaganda nesanatoasa, cu luari de pozitii din partea brandurilor si a agentiilor (pro sau contra) in ceea ce priveste protestele, Referendumul, iniativele legislative

Nu avem concluzii, doar incredere in 2019: mai multe campanii relevante, mult mai multa sinceritate si mult mai mult curaj. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Branded


Related