[SoMe 2020] Alexandra Ion: Brandurile au curajul să fie asumate și să renunțe la obiceiul de a ascunde comentariile negative sau situațiile neplăcute

[SoMe 2020] Alexandra Ion: Brandurile au curajul să fie asumate și să renunțe la obiceiul de a ascunde comentariile negative sau situațiile neplăcute

Uneori, oamenii nu se văd în pădurea de consumatori. Fă un pas în spate din când în când și dă-ți ochelarii de publicitar jos. Acesta e punctul final din ghidul de supraviețuire în social media al Alexandrei Ion, Digital Manager Golin. Vei vedea că ideile sunt aproape, dacă le privești din perspectiva care trebuie. De altfel, una dintre cele mai importante schimbări în social media a fost mindset-ul abordării situației delicate și a acceptării unei noi normalități, crede Alexandra.

Am făcut cunoștință cu o forță incredibilă a schimbării care ne-a dat peste cap toate strategiile și toate modurile în care gândeam până atunci. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related