PAID România şi Mullen susțin declararea zilei de 4 martie ca Zi Națională de Conștientizare a Dezastrelor Naturale

PAID România şi Mullen susțin declararea zilei de 4 martie ca Zi Națională de Conștientizare a Dezastrelor Naturale

Iniţiativa îşi propune să crească gradul de conștientizare a riscurilor asociate dezastrelor naturale, nivelul de educație pe acest subiect şi să declare 4 martie Ziua Naţională a Conştientizării Dezastrelor Naturale.

PAID România (Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale) şi Mullen susțin declararea zilei de 4 martie, o zi cu o incontestabilă încărcătură emoțională, ca zi dedicată conștientizării riscurilor asociate dezastrelor naturale. O astfel de zi reprezintă o necesitate națională întrucât ne poate ajuta să reacționăm mai coerent şi mai bine în astfel de situaţii limită.  

Începând de astăzi, românii pot completa pe paidromania.ro/4martie un formular de susținere a acestei inițiative și pot obţine mai multe informaţii despre poliţa obligatorie PAD.

 

Este important să realizăm că trăim într-una dintre țările cu cea mai mare expunere la riscuri catastrofale. Nu trebuie să facem din acest aspect o temere constantă, ci doar să fim prevăzători. Din datele studiilor pe care le avem, putem deduce că românii înțeleg rolul și importanța asigurării obligatorii a locuinței (polița PAD). Cu toate astea, doar 19% dintre ei au locuințele asigurate. În acest context, împreună cu echipa Mullen, pornind de la impactul pe care cutremurul din 4 martie 1977 îl are în mentalul colectiv, ne-am propus să generăm o campanie menită să crească nivelul de conștientizare cu privire la riscurile implicate de dezastrele naturale. Am ales cutremurul, pentru că acesta este primul la care ne gândim când vorbim despre catastrofe naturale, dar inundațiile sau alunecările de teren au și ele un impact extrem de important. Din acest motiv nu ne putem permite să le ignorăm”, declară Nicoleta Radu (Director General PAID România).

 

E evident de ce am ales 4 martie. Pentru că aveam nevoie de o dată simbolică, cu o cât mai mare încărcătură emoţională; o dată care să ne aducă aminte de faptul că dezastrele naturale, în general, şi cutremurele, în special, sunt iminente; o dată care să ne ajute să înțelegem că, instituţii și oameni, suntem parte dintr-un singur proiect: cel numit România prevăzătoare. În mod greșit, suntem tentați să evităm astfel de discuții: dezastre, cutremure... Cred însă că trebuie să vorbim cu onestitate despre astfel de lucruri: despre iminenţa lor, despre capacitatea sau incapacitatea noastră de a reacţiona, despre cât de nepregătită este această țară să facă față unei catastrofe. Pentru că primul pas în rezolvarea unei probleme este chiar conștientizarea ei”, declară Marius Tianu (Group Creative Director Mullen).

 

Iniţiativa îşi propune să schimbe mentalități și comportamente, să atragă atenţia asupra riscurilor reprezentate de imobilele neconsolidate şi să sublinieze nevoia unei temeinice educații în acest sens. În același timp, PAID va demara o serie de acțiuni care să faciliteze o mai bună colaborare între populație, ONG-uri și diverse instituţii ale statului.

Campania este prezentă pe toate mediile de comunicare, într-un sistem integrat de proiecte speciale: 10 staţii radio naţionale vor difuza același mesaj la ora 21.22 - ora la care, pe 4 martie 1977, a avut loc cutremurul; un mesh gigantic în centrul Bucureștiului care reprezintă o clădire afectată de cutremur și proiecte digitale de amploare.

Echipele implicate în această campanie:

PAID: Nicoleta Radu – Director General, Oana Radu – PR Director

Mullen: Marius Tianu (Group Creative Director), Radu Vasile (Senior Art Director), Ana-Maria Ciobotaru (Senior Copywriter), Delia Mija (Senior Art Director), Adrian Radu (AV Director), Mihai Preotu (Head of Strategy), Mădălina Marica (Group Account Director & Strategic Planner), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director).

Profero: Ovidiu Popa - Account Director, Larisa Tagarta – Project Manager

Initiative: Dana Marinescu - Client Service Director, Anca Ionescu – Account Director, Cosmin Otel – Digital Strategy Director, Lavinia Mitran – Senior Digital Planner, Ruxandra Voicu – Online Media Planner, Catalina Ghita – Media Buyer, Andreea Varlan – OOH Media Buyer

 

PAID (Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale) este o societate de asigurare-reasigurare, cu capital privat, formată prin asocierea societăților de asigurare pentru încheierea de asigurări obligatorii de locuință, în conformitate cu prevederile Legii nr. 260/2008.

PAID s-a constituit ca societate de asigurare în luna noiembrie 2009, prin efortul comun a 12 societăți de asigurare, acționari PAID.

Conform prevederilor legii, PAID administrează sistemul de asigurare obligatorie a locuințelor, care acoperă trei riscuri de bază specifice României: Cutremur, Inundații, Alunecări de teren.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related