Articole care fac referire la Omniasig
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Omniasig
Cerere pentru specialiști AI în România. București concentrează 55% din oportunitățile AI, urmată de Cluj-Napoca și Timișoara
Educația rurală, între nevoi urgente și soluții rapide la început de an școlar: Asociația PlayYouth a renovat complet o școală în doar 5 zile, cu sprijinul a peste 250 de voluntari
Constanța Logo Challenge | Dragoș Speriatu: Cea mai mare provocare a fost să concentrez într-un singur simbol vizual esența unui oraș întreg
Effie Awards 2024 anunță caștigătorii. 57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024
Kaufland, alături de v8, a lansat singurul challenge de dans care ascunde un anunț de recrutare pentru surzi
Karma îi pedepsește pe cei care aruncă gunoi la întâmplare, în cea mai recentă campanie semnată v8 pentru Asociația AER
Viața cu RE, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum te poți REechilibra financiar cu o REfinanțare, prin Creditul BRD Expresso REstart
Orice plan poate ieși Bine din Prima – o nouă campanie semnată de v8 și BRD, pentru Creditul de Nevoi Personale BRD Expresso
La Fix, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum poți transforma orice dorință în realitate, cu Cardul de Credit BRD Mastercard
Kaufland, alături de v8, revoluționează sistemul de recrutare pentru Gen Z și deschide primul supermarket în GTA FiveM
Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kaufland au adus festivalurile pe telefoanele tuturor românilor
Dragostea trece (și) prin portofel, o arată v8 și Kaufland în primul reality dating show pe nevăzute
Să-ți găsești un job care te face să trăiești cu pasiune este singura ta opțiune, spun v8 și BestJobs în cea mai nouă campanie
Andreea Nemens (GMP Group): Prin ideea „Brancusi e al meu”, am dat puterea fiecarui roman sa aleaga, sa constientizeze, sa isi asume si, cel mai important, sa se ralieze la o cauza
[CV de agentie] Andreea Nemens, GMP: Si frustrarile si dezamagirile fac parte din cultura oricarei agentii. Iar cine spune ca totul e roz, se amageste
[INSIDER | Business-ul Media Pozitiv in 2015] Rares Petrisor: Schimbarea modelului traditional - dominant - de PR e presanta





























