v8 & OMNIASIG te scapă de scotch-ismele lui Sandu Scotch

v8 & OMNIASIG te scapă de scotch-ismele lui Sandu Scotch

v8 lansează la început de 2021 o nouă campanie pentru polița de asigurare facultativă a locuinței de la OMNIASIG Vienna Insurance Group, avându-l ca erou principal pe Adrian Văncică aka Sandu Scotch.

Campania pornește de la un insight care există de mult timp în rândul românilor, dar care cu ocazia statului în casă a luat proporții: DIY-ul în materie de orice cunoscut și ca meșterii de Duminică, aspect corelat în același timp și cu o situație cu care ne-am confruntat fiecare cel puțin o dată: cum faci să găsești rapid un instalator sau un specialist care să îți repare de urgență ceva ce ți s-a stricat în casă.

Sandu Scotch este vedeta campaniei (interpretat de Adrian Vancică) și este un personaj „cu lipici” și la propriu și la figurat, fiind meșterul care a descoperit că scotch-ul este răspunsul tuturor problemelor... nu doar din casă, ci pare că și din univers.

De la un calorifer la un câine, scotch-ul e răspunsul și se află în spatele dezastrului ce urmează... dar, pentru a rămâne *spoiler free*, vă lăsăm pe voi să decoperiți video-ul și scotch-ismele lui Sandu.

 

Scopul final al campaniei este acela de a prezenta polița de asigurare a locuinței, un produs al OMNIASIG cu asistența tehnică la domiciliu inclusă ca pe alternativa profesionistă pentru toți Sandu Scotchii care lasă reparația să se așeze 5 minute și care te lasă cu „scotchii în soare” când ai o problemă acasă.

"Anul 2020 ne-a arătat tuturor că rolul casei noastre a devenit mult mai important pentru fiecare dintre noi. În acest context, în care am ajuns să petrecem acasă mult mai mult timp decât o făceam înainte, este important să fim și cât mai responsabili față de locuința noastră, care înseamnă, de cele mai multe ori, investiția noastră de o viață. Îți protejezi casa dacă o asiguri și te protejezi pe tine de orice alte costuri suplimentare ce pot apărea".
Mihai Tecău (Președinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group)

 

"Sandu Scotch a venit ca un răspuns normal la situația actuală când, de multe ori, nu știi cum să găsești un specialist când ți se strică ceva în casă, situație corelată cu acei meșteri apăruți în pandemie, absolvenți ai școlilor de inginerie DIY Videos de pe YouTube sau Forum Descurcareti Acasa.
A fost atât de ușor să scriem și să gândim personajul și campania atât din punct de vedere creativ, dar și strategic, încat ne-am reconfirmat faptul că există zeci, sute de Sandu Scotch și am tot dat de ei când am mai avut probleme prin casa.
Momentul filmării a fost unul dintre cele mai fun trăite la o producție, mai ales atunci când (spoiler alert) l-am lipit de perete pe Văncică și a trebuit să dea replici suspendat.
Campania este rezultatul unei idei apărute la momentul potrivit, cu un actor pe măsură, pentru un client care a înțeles că în comunicare fără curaj și insight real treci neobservat. Cred că vom mai auzi de Sandu Scotch în viitor într-o formă sau alta."
Cosmin Baba (Creative Director, v8)

 

Compania v8 este un business 100% românesc, înființat în 2013, poziționându-se în piață ca agenția care oferă clienților săi campanii care dau dovadă de curaj atât din punct de vedere creativ, cât și strategic, sub sloganul “ideas for growth”.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este prezentă de peste 25 de ani pe piața asigurărilor din România, menținându-se constant în topul celor mai mari asigurători din țară. Compania are un portofoliu de peste 100 produse de asigurare și o rețea de sucursale și agenții extinsă la nivel național. Cei peste 1.100 de angajați oferă constant clienților și partenerilor companiei serviciile de calitate care ne-au consacrat de-a lungul celor 25 de ani. Prin apartenența la Vienna Insurance Group, OMNIASIG oferă clienților și partenerilor săi stabilitate și putere financiară, precum și expertiză complexă pe toate liniile de asigurări generale.

OMNIASIG promovează excelența, responsabilitatea și integritatea în tot ceea întreprinde, cu obiectivul principal de a contribui la dezvoltarea societății și a comunității în care își desfășoară activitatea.

 

Echipele participante:

Client: OMNIASIG Vienna Insurance Group
Madalina Constantin – PR & Marketing Director
Anca Cormoș – PR Specialist
Dragoș Popa – Marketing Specialist
Eduard Bendic – Marketing Specialist

Agentie: v8 Interactive Advertising
Cosmin Baba – Creative Director
George Ilitoiu – Copywriter
Rares Boghiu – Art Director
Andra Ghinea – Account Director
Corina Angearu – Client Service Director

Productie:
LaPost – Liviu Isop
Avanpost

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related