Articole care fac referire la OOH Manager
Provocarea Flight Festival și Mullen România: FLY BEYOND THE SUNSET, la singurul festival de edutainment din România
#UnfollowHate. Ura în online atinge cote din ce în ce mai mari. Mesajul ING: nu vei afla niciodată cât de bun ești la ceva dacă te va împiedica ura
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
Social [re]purpose: Initiative și Profero transformă panourile outdoor, din mijloace de promovare pentru produse, în instrumente de limitare a traficului, sub umbrela #StaiAcasă
[U-Talks] Andrei Uță (B-Life Botanicals): “B-Life e un prim pas îndrăzneț spre viitorul categoriei de mixuri cu bere fără alcool”
[U-Talks] Cătălin Cîrstea (Ursus Cooler): “Vara aceasta, Cooler a răsplătit chill-ul cu mai mult chill”
Ursus Breweries lansează B-LIFE Botanicals, o băutură răcoritoare și o inovație în categoria băuturilor fără alcool
Descoperă povestea din spatele momentelor aparte – într-o nouă campanie de comunicare Beciul Domnesc
Chill total cu noul URSUS COOLER Red Orange. Primul mix de bere și limonadă cu suc de portocale roșii, fără alcool, din România
MullenLowe anunta: urmeaza statia Obor, cu Veranda pe partea dreapta! Agentia adauga in portofoliu primul mall de proximitate din Bucuresti

























