Descoperă povestea din spatele momentelor aparte – într-o nouă campanie de comunicare Beciul Domnesc

Descoperă povestea din spatele momentelor aparte – într-o nouă campanie de comunicare Beciul Domnesc

Un vin deosebit însoțește mereu momentele aparte din viața consumatorilor. Beciul Domnesc, un brand cu tradiție al companiei VINCON Romania, te invită să-i descoperi povestea, într-o nouă campanie integrată de comunicare, semnată de Kaleidoscope Proximity, Selective Advice Communications și MakeSense.

"În spatele fiecărui pahar de vin Beciul Domnesc prin care sărbătorești un moment aparte din viața ta, se află o poveste pe care merită să o asculți. Fie că te bucuri de o masă în familie, fie că sărbătorești un moment important în cariera ta, fie că marchezi un pas înainte în viața personală, Beciul Domnesc îți oferă întotdeauna vinul potrivit care să îți însoțească povestea", declară Corina Nedelcu (Product Manager, VINCON Romania).

 

 

În cinstea acestor momente speciale, dar și pentru a a sprijini consumatorii curioși să știe mai mult în privința vinurilor, Beciul Domnesc a lansat o campanie integrată de comunicare, ce aduce alături povestea încărcată de istorie a brandului Vincon de poveștile personale ale consumatorilor.

"Prin această campanie, continuăm povestea de generații a brandului Beciul Domnesc și o aducem și mai aproape de consumator. Beciul Domnesc invită astfel oamenii într-o călătorie aparte, care merge dincolo de comunicarea clasică, pentru că brandul devine partenerul momentelor speciale din viața fiecăruia dintre noi", explică Ionelia Crăciun (Brand Manager la VINCON Romania).

 

Mesajul campaniei este transmis atât prin intermediul unui spot TV, radio, cât și în site-ul uncaracteraparte.ro. Aici brandul invită consumatorii să fie colecționari de povești într-un tur virtual al cramei, o experiență interactivă care îi și premiază pe unii dintre ei, dar și să descopere mai multe informații utile, cum ar fi asocierile culinare potrivite cu vinul preferat.

"Prin campania de imagine ‘Descoperă-i povestea’ am vrut să inspirăm comunitatea să vadă vinul așa cum nu a mai făcut-o până acum: printr-un exercițiu de empatie care invită consumatorii să ia o pauză și să-și rememoreze propria poveste, la un pahar de Beciul Domnesc. Întregul proces a fost o poveste și pentru noi, în special pentru că am descoperit o istorie care a adus vinul pe mesele românilor din vremea lui Ștefan cel Mare și până în prezent, la cele mai înalte standarde și respectând continuu promisiunea de brand Beciul Domnesc", adaugă Andreea Gavrilă (Creative Director la Kaleidoscope Proximity).

 

Campania readuce Beciul Domnesc în atenție și prin componenta outdoor (publicitate la metrou și panouri clasice), completată de o serie de activări în digital: în social media, prin bloggers endorsement și proiecte speciale de media.

"Fiecăruia dintre noi ne plac poveștile, e firesc. Mai mult decât atât, suntem la rândul nostru creatorii propriilor povești. Tocmai din aceste motive am rezonat cu ideea campaniei și, prin componenta de PR și content marketing, ne-am concentrat să transmitem mesajele prin oameni la fel de pasionați de povești, de vin și de universul din jurul acestui brand. Ne bucurăm că am contribuit la crearea unei experiențe cu adevărat de poveste pentru brandul Beciul Domnesc", a declarat Aura Dumitru (Communication Engineer & Partner la MakeSense).

 

Echipele participante:

Echipa Vincon Romania: Ionelia Crăciun (Brand Manager), Corina Nedelcu (Product Manager), Livia Scrab (Brand Manager), Andrei Stanciu (Brand Manager), Mihaela Calciu (Trade Marketing Manager), Roxana Aldulea (National Key Account Manager), Bogdan Manciu (National Manager Traditional Trade).

Echipa Kaleidoscope Proximity: Mădălina Turbatu (Client Service Director), Cristiana Știucă (Group Account Director), Andreea Popescu (Account Manager), Alexandra Iordachi (Account Executive), Andreea Gavrilă (Creative Director), Laura Belc (Group Creative), Daniel Oprea (Head of Art), Ioana Cozma (Copywriter), Alexandra Bunda (Copywriter), Iulia Dămăroiu (Art Director), Radu Perl (Art Director), Liviu Isop (AV Producer), Adrian Hincu (Director Strategie), Paul Crăciunescu (Jr. Copywriter), Anișoara Mina (Jr. Art director).

Echipa MakeSense: Aura Dumitru (Communication Engineer & Partner), Noa Lupu (Account Manager), Alexandra Enăchescu (Chief Content Engineer), Loredana Vasilescu (Content Engineer), Tudor Constantin (Content Engineer), Marius Negrea (Director de Creație, CreativeSense).

Echipa Selective Advice Communications: Dora Sumlea (Managing Partner), Adina Benea (Online Marketing Specialist), Costi Nutuloiu (OOH Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related