PSHHHHHH. Cum să faci față întreruperilor de film cu Pepsi

PSHHHHHH. Cum să faci față întreruperilor de film cu Pepsi

În era lui ”acum”, prinși mereu cu gândurile în mișcare, între mailuri, notificări, mesaje și zeci de canale de comunicare, e din ce în ce mai greu să facem pauză și să dăm restart, chiar dacă avem mare nevoie de asta. Ne încărcăm așa cum știm mai bine - seara, la un film sau un serial bun, încercând să uităm de toate și să punem întreaga lume pe pauză, preț de o poveste cinematografică. 

Doar că lumea nu stă pe loc nici atunci. Telefonul bipăie cu notificări care așteaptă răspuns, mintea noastră face planuri pentru toate acele ”trebuie” de mâine. Suntem mereu într-o stare de alertă, chiar și atunci când vrem să ne relaxăm. PSHHHHHH. Acesta e mesajul Pepsi pentru toți. Să acceptăm că energia noastră e limitată și să ne bucurăm în liniște de puținele evadări pe care ni le permitem. 

”Pshhhh! Film fără întreruperi cu Pepsi” este prima campanie a brandului dedicată platformei de film și are toate componentele unei producții de amploare. Dramă, fantasy, supereroi, zombi, o academie pe TikTok, activări în metrou și parteneriate cu platforme importante online, toate duc mai departe un mesaj important: ai dreptul să nu fii întrerupt când vizionezi un film sau un serial.

 

PSHHHHHH

Să spunem adevărul. Viața noastră e o continuă luptă cu întreruperile. Lucrezi la ceva important și te oprești să răspunzi la forwarduri urgente sau la mesajele grupului de părinți de pe WhatsApp. Orice ai face, ești întrerupt de o notificare care te cheamă. O presiune artificială a urgenței care ne ține în stare de alertă 24 din 24. Tocmai de aceea, la început de an, Pepsi celebrează dreptul tuturor de a nu mai accepta întreruperile. Este un mesaj cultural puternic și necesar, mai ales în această perioadă, în care ne reîncărcăm bateriile. 

”Pshhhh! Film fără întreruperi cu Pepsi” este o campanie 360, cu mix de spoturi TV și episoade digitale, artficii pe TikTok, trailere la cinema, activări în metrou și parteneriate importante, care încurajează consumatorii să își apere momentele de relaxare. 

”La început de an, Pepsi încurajează consumatorii să se bucure de film fără întreruperi. De multe ori când ne dorim un moment de relaxare în fața televizorului sau la cinema există un impediment, o notificare, un zgomot ce ne afectează mood-ul. Iar pentru a scoate în evidență aceste întreruperi am lansat o serie pe TikTok alături de Bogdan Drăcea prin care ne folosim de umor pentru a face față acestor scenarii.

Ne-am dorit ca acest proiect să ajungă la Gen Z în mod nativ, iar pentru a asigura succesul campaniei avem un mix de canale care să atingă o audiență vastă fiindcă atunci când vizionezi un film ai parte de înteruperi indiferent de vârstă”, spune Alexandra Burdulea, Senior Brand Manager Pepsi.

 

Doctor în filme neîntrerupte

Și dacă suntem sinceri până la capăt, recunoaștem că e greu să facem față întreruperilor. Ne-ar trebui o școală specială care să ne învețe să rezistăm tentației de a verifica telefonul, de a răspunde imediat la mesaje fără importanță. Așa a apărut Academia de Neîntreruperi pe TikTok, powered by Pepsi. Într-o serie de episoade funny, Bogdan Drăcea vine în ajutor cu soluții despre cum poți face față întreruperilor de film.

”Să dai switch off la toate notificările care-ți întrerup filmul, fie ele digitale sau în carne și oase, poate fi uneori mai greu decât pare. Motiv pentru care ne-am pus încă o dată pe treabă alături de Pepsi și am înființat poate cea mai relevantă instituție a începutului de an: Academia de Neîntreruperi. Domnului Profesor Universitar Doctor Drăcea, o adevărată somitate în domeniu, i s-au alăturat nume grele precum Azaleea Necula, Mariciu, Valentin Popescu și chiar Victor Dorobanțu în totalitate, pentru a oferi tuturor oportunitatea de a obține un doctorat a cărui valoare nu o poate nimeni contesta: acela de doctor în filme neîntrerupte”, spune Andrei Nica, Deputy Creative Director, Leo Burnett. 

Primul episod s-a lansat deja și vorbește despre părinți, niște întrerupători prin excelență, și modurile în care aceștia găsesc cele mai nereușite momente să ceară sau să întrebe ceva. Celelalte două episoade ale Academiei de pe TikTok vor fi lansate în săptămânile următoare. 

@pepsiromania Te întrerup părinții din vizionat filme? ? Vezi primul episod din Academia de Neîntreruperi și află ce poți să faci ? @draceab ♬ original sound - Pepsi Romania

Învățăturile Academiei și mesajul Pepsi sunt duse mai departe în lumea online-ului de influencerii Pepsi, Victor Dorobanțu, Azaleea Necula, Bogdan Drăcea, Nuță Kiki, Oase, Ana Petcu, Andrei Niculae, Mariciu și Valentin Popescu, care aduc soluții noi în lupta cu întreruperile și arată modurile în care rezistă, cum încearcă să prevină întreruperile și situațiile amuzante prin care au trecut.

Tot în sfera digitală, Pepsi a lansat mici-video-uri dedicate acestui mesaj cultural, în funcție de genurile de filme preferate, drama, fantasy sau horror.

Campania Pepsi are și un parteneriat special în online, cu Cinemagia, unde brandul promovează conceptul de movie watching și are o rubrică dedicată: “filme recomandate pentru o seară de filme fără întreruperi”. 

Pentru marele ecran, brandul a pregătit un trailer special, care le aduce aminte pasionaților de film cât de important este să te bucuri de poveste, în sala de cinema, fără să îți verifici telefonul sau să răspunzi la mesaje care mai pot aștepta. 

Campania Pepsi continuă și în afara ecranelor. Pentru că nici pe stradă, în magazine, în autobuz sau pe trotinetă nu suntem iertați de alerte și notificări. Mesajul brandului circulă și pe metrou, pe linia M2, Pipera – Berceni și continuă și cu o activare de sampling prin care oamenii vor primi Pepsi & Pepsi Max timp de o săptămână.

Așa că nu vă sfiiți să spuneți NU întreruperilor, măcar din când în când, la seara de film mult așteptată, iar dacă nu știți cum să o faceți, Pepsi vine în ajutor, pentru a vă aminti cât de important e momentul vostru de relaxare.

 

Echipa 

Pepsi România
Alexandra Burdulea - Senior Brand Manager Pepsi
Maria Dorofte – Junior Brand Manager Pepsi
Diana Băcală – Brand Manager Pepsi
Iuliana Dragomir - CSD Senior Lead România
Delia Corniciuc - Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo România

Leo Burnett
Diana Alexa - Managing Director
Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
Ana Miculescu – Growth & Innovation Director
Florina Simon – Senior Digital Account Manager
Georgiana Călin – Digital Account Executive
Maria Popovici - Social Media Manager
Oana Năstase – Sr. Digital Planner
Adriana Pascan - Creative Director
Andrei Nica – Deputy Creative Director
Mara Sabau - Art Director
Bianca Muscalu – Copywriter

OMD Pepsi
Razvan Meirosu - Media Director
Maria Ilie – Media Account Lead
Irene Derasadurian – Senior Media Manager
Lucian Enculescu – Head of Digital
Ana Vieru - Digital Manager
Nicoleta Avram – Media Executive
Diana Dîrlău – Media Executive
Luiza Popa – OOH director

DDB România
Roxana Niţă – Creative Director
Ioana Dobrinescu – Strategy Director
Lorena Morea – Copywriter
Emilian Mocanu – Art Director
Cătălina Biro – Account Director
Bianca Greaca - Account Manager
Marian Mihăilescu – Senior DTP

Viral Nation
Giovanni Francesco - Head of wow
Elena Mărgărit - Influential Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related