Vincon Vrancea a lansat vinarsul Miorita, printr-un "Testimonial"sub semnatura Violet Advertising

Spotul vrea sa puna in evidenta faptul ca produsul este un vinars invechit timp de 12 ani, acesta fiind motivul pentru care a primit clasificarea XO.
Spotul arata acest fapt intr-un mod neobisnuit. Prima parte a spotului este construita in mod intentionat "misleading". Astfel ceea ce pare a fi un criminal in serie cu intentii macabre se dovedeste a fi un specialist Vincon pasionat de munca sa, munca ce se materializeaza in producerea unui vinars de calitate.

"Inca de la inceput, perspectiva realizarii acestui spot m-a incitat foarte tare. In primul rand a fost faptul ca imi place enorm teatrul (si acest spot are o extrem de mare componenta teatrala) si, in al doilea rand, ideea de a cocheta cu Hanibal Lecter ("Tacerea mieilor" fiind unul dintre filmele preferate ale adolescentei mele). Pe urma, mai era si problema de a fi cinstit si onest cu tine insuti. E una sa faci un spot la telefonie mobila, in care sa prezinti ceva total metaforic, sau unul la detergenti, in care sa scoti in evidenta nu stiu ce buline albastre (pe care n-ai sa le vezi niciodata), si alta e sa faci o reclama foarte frusta ("in your face" - cum spune englezul).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related