Oglinda interactiva Dove "60 de ani de frumusete adevarata", o campanie hi-tech de marketing emotional in-store, marca Perceptum

In 2004, Dove lansa “Real Beauty”, o campanie care punea la grea incercare industria de frumusete si standardele ei de perfectiune. Dove aducea in centrul atentiei insasi femeia, pornind de la o statistica alarmanta: doar 2 femei din 100 se considerau frumoase cand se priveau in oglinda.

In 2017, brandul Dove a intrat in al saselea deceniu de existenta si, pentru a marca aceasta aniversare, Unilever si-a dorit in Romania o campanie unica, indrazneata, care sa ofere romancelor ocazia sa isi afirme increderea in propria frumusete. Naturala, neinfluentata de etichete si prejudecati. Astfel a aparut oglinda interactiva Dove, o activare neconventionala instore prin care agentia de marketing Perceptum a declinat conceptul campaniei globale “Dove. 60 de ani de frumusete adevarata”.

 

"Marketingul este mai mult despre public si mai putin despre produs, iar pentru Dove in mod special, brandul care a stiut, in mod rasunator, sa aduca in prim plan individualitatea consumatoarelor, era clar ca trebuia sa venim cu o campanie de constientizare, cu o strategie de marketing experiential care sa cultive legatura profunda intre brand si publicul sau. Aveam nevoie de combinatia perfecta intre sensibilitate, feminitate, interactivitate si originalitate. Astfel, a aparut ideea oglinzii interactive Dove", afirma Raluca Ghilea (Director Executiv Perceptum).

 

Timp de 3 saptamani, romancele au putut interactiona cu oglinda Dove in 4 locatii majore din lantul de hypermarketuri Carrefour, alaturi de o activare speciala in cadrul Therme pe 8 martie. Astfel, peste 5000 de femei au acceptat provocarea Dove de a inlatura etichetele, afirmandu-si frumusetea si transformand-o intr-un mesaj personal.

"Dove crede ca fiecare femeie are dreptul la frumusete si fericire. Tocmai de aceea, misiunea Dove este de a incuraja fiecare femeie sa isi atinga potentialul maxim de frumusete. Oglinda interactiva Dove a fost solutia prin care mii de romance au acceptat invitatia de a da la o parte prejudecatile si de a vorbi despre propria frumusete ca o alegere unica si personala", spune Irina Urechean (Category Manager Skin & Hair, Unilever).

 

A fost o poveste interactiva despre adevarata putere a feminitatii, care a urmarit generarea de atasament fata de brand prin asocierea valorilor Dove cu valorile personale ale consumatorilor.

Participantele interactionau cu oglinda indepartand mesajele negativele si prejudecatile care acopereau reflexia lor, dupa care se puteau fotografia insotite de mesaje pozitive, incurajatoare. Fotografiile puteau fi printate pe loc sau trimise prin email.

Tehnologia atractiva, “shopper stopper”, faptul ca propria fotografie a participantelor devenea un manifest de afirmare a propriei frumuseti, o actiune de “women empowerment”, au fost factori care au determinat succesul acestei campanii si au transformat consumatoarele in participante active si entuziaste la povestea de brand.

Echipa de campanie: Raluca Ghilea - Head of Strategy, Corina Musat - Project Manager (Perceptum), Irina Urechean – Category Manager Skin & Hair, Luminita Gidea – Brand Manager Skin & Hair, Oana Onosie - Brand Manager Skin & Dove Masterbrand, Andra Sucioaia – Jr Brand Manager Skin & Gift Boxes (Unilever)



Perceptum Concept

Perceptum Concept este o companie cu 7 ani de experienta pe piata romaneasca de marketing si comunicare si un portofoliu de clienti ce cuprinde jucatori de top din domenii precum farma, banking, auto, tehnologie,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Related