Saatchi & Saatchi semneaza cea mai recenta campanie impotriva traficului de fiinte umane

Saatchi & Saatchi a realizat recent o campanie impotriva traficului de fiinte umane. Pentru acest proiect, finantat de Uniunea Europeana, agentia a participat in luna aprilie la o licitatie publica organizata de The Ludwig Boltzmann Institute of Human Rights din Austria.

Campania se bazeaza pe o realitate cruda: in Romania victimele traficului uman provin in majoritatea cazurilor din medii cu o rata ridicata a somajului si cu un acces scazut la educatie si informatie. Potrivit statisticilor, persoanele tinere din mediul urban, dar in special cele din mediul rural, sunt cele mai vulnerabile, deoarece cauta o slujba intr-o alta tara fara a fi constiente de riscurile la care se expun. Grupul-tinta principal al campaniei este reprezentat de persoanele de sex feminin, cu varsa cuprinsa intre 16 si 25 de ani, din zonele rurale. Campania urmareste sa aduca in atentia publicului problema traficului de fiinte umane si sa informeze tinerele cu privire la riscurile la care se expun.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Centrade Cheil

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related