"Too Tasty For Men" - platforma Redd's continua in aceasta toamna

Primul sezon “Too Tasty for Men” s-a incheiat, insa platforma lansata de Redd’s in luna mai continua in aceasta toamna, cu surprize in centre comerciale si literatura CHIC pentru femei.

Redd’s – Too Tasty for Men a insemnat o vara cu evenimente speciale pentru femei, care au inceput in Bucuresti, cu sponsorizarea concertului Cranberries, au continuat cu activari BTL pe litoral si au fost sustinute intens online, prin social media.

Alaturi de echipa Redd’s, la realizarea platformei Too Tasty For Men au lucrat agentia Draftfcb, care semneaza si campania de PR, TV si outdoor, si agentiile Mercury 360 si Kubis Interactive, care au translatat platforma in BTL, respectiv online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related