Saatchi & Saatchi a lansat campania "Ra-bla-bla-bla" pentru Toyota

Saatchi & Saatchi a lansat campania "Ra-bla-bla-bla" pentru Toyota

Saatchi & Saatchi au lansat pe 11 aprilie cea mai recenta campanie dedicata brandului Toyota pentru promovarea ofertelor din cadrul Programului RABLA 2011, informeaza un comunicat emis de Toyota Romania.

Campania se materializeaza atat sub forma unor spoturi TV (Auris – Rablabla, Yaris – Rablabla), cat si a unor spoturi radio (Auris - Rablabla, Yaris - Rablabla) si sub forma unor executii print. Componenta online implementata de catre Kubis Interactive este vizibila sub forma unei campanii de bannere si a unei viitoare activari pe Facebook.

Orice brief inseamna o noua provocare, o noua furtuna de idei si in final o intreaga mobilizare de forte. Prin campania Toyota am dorit din nou sa iesim din tipare si sa mergem importiva curentului imbracand intr-o forma originala mesajul de vanzari. Suntem convinsi ca amuzantul Rablablabla va castiga simpatia si validarea publicului si va trimite oamenii la showroom pentru a vedea exact ce nu e Rablablabla", au declarat reprezentantii departamentului de creatie al Saatchi&Saatchi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related