Saatchi & Saatchi semneaza namingul, pozitionarea si campania de promovare pentru Flexidepozit de la Raiffeisen Bank

Saatchi & Saatchi a dezvoltat namingul, pozitionarea si campania de promovare pentru Flexidepozit, un depozit la termen pe 4 luni de la Raiffeisen Bank, astfel incat sa scoata in evidenta flexibilitatea, principala caracteristica a produsului, informeaza un comunicat emis de agentie.

Spotul TV ilustreaza 3 beneficii identificate in urma studierii comportamentului de economisire al consumatorilor, se precizeaza in comunicat: depuneri ulterioare, o retragere partiala si bonus la fiecare scadenta, incepand cu a doua.

"Am cautat o modalitate simpla, clara si educativa prin care sa aratam procesul de economisire si care sa ne permita sa explicam toate caracteristicile produsului. Am gasit-o in metafora gradinii in care sunt cultivate, in loc de legume, bani. De fapt, legume facute din bani. La acest decor suprarealist am adaugat cateva elemente reale: munca in gradina, drumurile la banca, situatiile neprevazute. Metafora gradinii evidentiaza astfel consecventa si implicarea clientilor in procesul de economisire. Am realizat o gradina din bani, insa nu in totalitate, dorind sa subliniem faptul ca doar prin munca obtii rezultate”, explica creativii de la Saatchi & Saatchi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related