Iunie este luna Client Service pentru cadetii IQads

In iunie, membrii proiectului IQads Kadett vor beneficia de un numar de 3 training-uri pe tema Client Service, sustinute de Mercury360, agentie-partener a proiectului. Aceasta reprezinta prima initiativa de punere in comun a know how-ului agentiei si a reprezentantilor Mercury360 si a entuziasmului cadetilor, dornici sa afle cat mai multe despre cum se intampla lucrurile intr-o agentie de publicitate. Faptul ca Mercury360 este una dintre cele mai mari agentii integrate din piata si activeaza in domeniu de peste 18 ani, este o garantie in ceea ce priveste expertiza oamenilor desemnati sa pregateasca noua generatie de oameni de marcom, atat in cadrul acestui prim modul, cat si in cele care vor urma.

Primul tranining va fi sustinut de Anca Haddad, Account Director Mercury360, pe 9 iunie. Prezentarea ei, Creative Briefing, va contine informatii despre modul in care trebuie orientat procesul de creatie din perspectiva Client Service-ului – de la brief-ul de agentie si ce informatii trebuie sa contina acesta si pana la modul in care informatiile oferite de client pot fi traduse in generator de insight creativ.

Anca lucreaza pe pozitia de Account Director pentru Mercury360 din mai 2010. De 9 ani in publicitate, ea si-a petrecut majoritatea dintre ei ca Account Manager in agentii precum Leo Burnett, Grey si GMP. Anca este absolventa a Facultatii de Management din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti.

Celelalte doua training-uri din track-ul de Client Service vor fi sustinute de Monica Tanasoiu, Client Service Director Mercury 360. Primul dintre ele, de pe 16 iunie, va fi despre Profilul de Client Service, un training despre ce trebuie sa fii si, in acelasi timp, sa nu fii pentru a devenit Account. Iar cel de-al doilea, de pe 22 iunie, va fi pe tema Project Management, o privire de ansamblu asupra modului in care se desfasoara un proiect de comunicare, de la resursele necesare rezolvarii unui proiect, serviciile de comunicare pe care o echipa de lucru trebuie sa le ofere si pana la integrarea tuturor componentelor intr-un proiect de tip 360 si coordonarea lui.

Incepand cu 2009, Monica detine pozitia de Client Service Director pentru Mercury360, fiind responsabila pentru strategia de business pentru toate conturile agentiei, precum si pentru coachingul celor 18 oameni din subordine. Cu o experienta de 11 ani in media si comunicare, Monica si-a petrecut ultimii 8 dintre ei in advertising, in agentii precum Saatchi&Saatchi, Scala JWT si Mercury360.

Detinand o diploma in Jurnalism la Universitatea Bucuresti, Monica si-a inceput cariera ca redactor de stiri la Antena1, ulterior lucrand ca Strategic Planner. In octombrie 2004 a intrat in echipa Mercury360 ca Account Executive, lucrand pentru unul dintre cei mai importanti clienti ai agentiei, Coca-Cola, iar mai apoi fiind numita Account Manager pentru Western Union, P&G, Sony Ericsson si Colca-Cola. In 2007 devine Account Director, adaugand un nou client in portofoliu, H&E Reinert, a carui intrare pe piata o conduce, iar in 2008 este numita Group Account Director, Nestle, Dr. Oetker si Tetra Pak adaugandu-se listei de clienti de care se ocupa.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads cu sprijinul agentiei-partener Mercury360. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului -www.IQadsKadett.ro


Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related