Activare "Lasa-te in voia tentatiei si intra in jocul oglinzii magice" pentru Kinder Bueno la Cinema City Cotroceni

Lowe&Partners a dezvoltat campania de activare "Lasa-te in voia tentatiei si intra in jocul oglinzii magice" in holul Cinema City Cotroceni, continuata pe pagina de Facebook Kinder Bueno Romania print-o aplicatie dezvoltata de HyperActive, informeaza un comunicat emis de GolinHarris Bucuresti.

Timp de 4 saptamani, peste 760 de femei care au trecut prin fata unei cabine care avea pe unul dintre pereti o oglinda au fost complimentate de un improvizator, timp in care un desenator care se ascundea in spatele oglinzii le-a schitat portretul.

"Galeriile si rafturile sunt sufocate de promotii si activari. Strategia noastra a fost sa iesim din sfera clasica si sa gasim o noua abordare intr-un spatiu relevant pentru consumatorii Kinder Bueno: femei tinere, educate si independente. Conceptul campaniei a gravitat in jurul ideii de seductie si ce element putea fi mai potrivit decat oglinda?", a spus Ana Smultea (Senior Account Manager, Lowe&Partners).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related