Alaturi de "Fluturele" si "Mama si fiul", Cosmote a lansat spotul "Spiridusul"

Papaya Advertising a realizat in colaborare cu Ogilvy Romania spotul "Spiridusul" pe platforma Cosmote "Time to listen", informeaza un comunicat emis de companie. "Spiridusul", care este al treilea din seria de spoturi sub umbrela "Time to listen", promoveaza planul tarifar de voce XL.

Spotul aduce in prim-plan abonamentele de voce, care ofera timpul necesar pentru a asculta si pentru a vorbi, prin evidentierea nerabdarii unui copil de a incheia conversatia cu "spiridusul", in asteptarea unui telefon din partea tatalui.

"Fara sentimente si fara posibilitatea de a le impartasi, telefonia mobila este numai un exercitiu de tehnologie si maiestrie inginereasca. Cu acest nou spot, am decis sa continuam in spiritul conceptului 'Fluturele' si sa apelam la latura afectiva a fiecarui utilizator de telefonie mobila, aratand ca oricat de mult ar avea de vorbit, noi le putem oferi serviciul de care au nevoie. Cosmote adauga astfel o nota emotionala mesajului adresat tuturor consumatorilor", a declarat Dana Bursuc (Marketing Communications Senior Manager, Cosmote Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Andrei Bonea
acum 6 ani
va rog sa imi spuneti cum se numeste melodia din reclama.Multumesc


Related