McCann Erickson semneaza campania "MAGGI Secretul Borsului. Borsul reinventat"

Pentru promovarea primului produs granulat din categoria de bors deshidratat introdus pe piata romaneasca, McCann Erickson a creat spotul "MAGGI Secretul Borsului", informeaza un comunicat emis de companie. Spotul a fost lansat pe 29 martie si va fi difuzat pe paisprezece canale TV: Pro TV, Antena 1, Prima TV, Kanal D, TVR 2, Realitatea TV, Acasa Euforia, Antena 2, Animal Planet, B1TV, AXN, Pro Cinema si Diva Universal.

Campania din care face parte spotul, "MAGGI Secretul Borsului. Borsul reinventat", o are in centru pe Draga Olteanu Matei care spune povestea a doua pasiuni ale sale: actoria si gatitul pentru cei dragi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related