[AdStory] Ted Royer (Droga5, New York): "Cel mai bun sfat de la cineva din industrie a fost sa-mi iau job-ul de care imi este teama"

[AdStory] Ted Royer (Droga5, New York): "Cel mai bun sfat de la cineva din industrie a fost sa-mi iau job-ul de care imi este teama"

Ted Royer (Executive Creative Director, Droga5) a hotarat sa lucreze in publicitate in momentul in care si-a dat seama ca a vazut tot ce era de vazut la televizor. Ceea ce ii place la publicitate acum e ca oamenii il fac sa rada toata ziua, uneori matusile ii trimit link-uri cu lucruri facute chiar de el si faptul ca advertisingul este despre oameni, despre adevaruri umane incontestabile.

Ted a castigat mai multe premii One Show Pencil decat oricare alt creativ incepator si de atunci a adaugat la portofoliu peste 50 de premii din industrie, incluzand Cannes Lions, premii Pencils sau Clio, pentru clienti precum HP, Unilever, Nike sau ESPN.

In interviul pentru rubrica AdStory ne-a povestit cum e sa lucreze in publicitate, cum l-au influentat reclamele de la Little Caesar’s Pizza, dar si mici picanterii din tineretea sa.

Am crescut pe stradutele din suburbiile Pennsylvaniei. Foarte safe, foarte dragut, foarte plictisitor.

Cand eram mic visam sa devin Superman. Apoi artistul de benzi desenate care il deseneaza pe Superman.

Cel mai nebunesc lucru pe care l-am facut in liceu a fost sa avariez trei masini diferite in sase luni. Nici macar nu am fost beat.

In facultate eram tipul care fuma iarba si isi dorea sa se culce cu tipe blonde si sexi.

Ce este grozav la agentia noastra este ca toata lumea este draguta si amuzanta. Daca nu esti si una si alta nu o simti asa cum trebuie.

Relatia mea cu publicitatea este intre dependenta light si spanking.

Am decis ca vreau sa lucrez in publicitate cand am realizat ca ani de zile nu am facut nimic altceva decat sa ma uit la televizor. Stiam TV-ul.

Ce este grozav la faptul ca lucrez in publicitate este ca oamenii te fac sa razi toata ziua.

Marcile de care sunt cel mai mandru sunt Net10, Puma, Prudential.

Momentul care m-a bucurat cel mai mult in intreaga mea cariera a fost atunci cand matusa mea mi-a trimis un link cu ceva ce am facut si eu nu am realizat ca era facut de mine.

Pescuiesc insight-uri din nenorocirile si saracia oamenilor.

Marile campanii creative au in comun faptul ca sunt bazate pe adevaruri umane incontestabile.

Cei mai buni clienti sunt aceia care ne permit sa reusim sau sa dam gres pe propriile noastre idei, aceia care ne considera responsabili de ceea ce facem si ne lasa sa ne luptam.

Cei mai rai clienti sunt aceia care decid lucruri bazandu-se pe teama mai mult decat pe orice altceva. Teama distruge totul.

Ma simt cel mai frustat atunci cand am esuat, dar inca nu mi-am recunoscut mie asta.

In opinia mea, cele mai bune lucrari creative sunt albumele celor de la Beatles, benzile desenate ale lui Jack Kirby (2001) a Space Odyssey, show-urile de stand-up comedy ale lui Patton Oswalt, Monty Python, Kids In the Hall…Aceasta intrebare este nebuneasca. Lista ar putea continua la nesfarsit.

Spoturile mele TV preferate sunt:

Nike - "Move". Este pur si simplu cel mai bun spot Nike dintotdeauna, pur, simplu si universal.

Halo 3 - "Believe" - O parodie serioasa, care te misca, despre un joc video ridicol. Epic.

Reclamele la Little Caesar’s Pizza de la inceputul anilor '90 sunt motivul pentru care sunt in publicitate.

In ceea ce priveste campaniile online, am jucat un joc de golf online de la Callaway ore intregi. Cred ca asta il face cel mai bun pentru mine. Uniqlo face treaba buna, Old Spice a fost destul de amuzant. Cred ca filmele BMW ar face sa apara multi imitatori.

Uniqlo – Lucky Line

Old Spice - Making of: Old Spice - Vacation Scent

BMW Movies - Madonna

Printurile preferate:

Cole and Weber – Aspen – Pentru ca au sters granitele dintre titlu si text, au aruncat in aer conventiile art directionului si au creat arta.

Cel mai bun sfat pe care l-am primit de la cineva din industrie a fost acela sa imi iau jobul de care imi este teama.

In istoria browserului meu poti gasi The Huffington Post, AdScam, Facebook, Campaign Brief, Apple Movie Trailers, The Onion, Brownstoner, siteuri pentru copii si siteuri porno.

Aceasta este o fotografie cu mine dupa ce am realizat un triplu axel la festivitatea "Best ads on ice" de la One Club.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related