Mesajele romanilor, transmise de Smiley si Cosmote

Mesajele romanilor, transmise de Smiley si Cosmote

COSMOTE Romania anunata lansarea unei noi campanii integrate de comunicare semnata de Ogilvy Romania ce isi propune sa promoveze mesajele emotionante, amuzante sau iesite din comun ale romanilor, informeaza un comunicat de presa emis de companie. Campania a inceput in acest week-end si include creatii TV, Radio, OOH, online, print si cinema.

Dupa ce in prima parte a campaniei romanii au scris pe platforma SmileyDelivery ceea ce voiau sa transmita intregii lumi, celor dragi sau chiar sefului, acum Smiley transmite mesajele alese in moduri si locuri neobisnuite.

"I-am provocat pe oameni sa isi faca vocile auzite si mesajele cunoscute in intreaga tara. Acum am ajuns in acea etapa a campaniei cand cuvintele prind substanta, deoarece personaje reale joaca in propria lor poveste. Mesajele alese din cele primite pe platforma online sunt cele mai relevante pentru dorintele exprimate in general de oameni. Campania noastra integrata de comunicare le prezinta in diverse scene neconventionale, care cu siguranta ii vor surprinde pe clientii nostri", a declarat Dana Bursuc (Senior Marketing & Communication Manager, COSMOTE Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related