[AdLife] Dani Macarie: In liceu eram tipul ala misto. Cool-ul nu se inventase inca.

[AdLife] Dani Macarie: In liceu eram tipul ala misto. Cool-ul nu se inventase inca.

Veti crede ca e un tip calculat, care nu prea da din casa si nu vrea sa ne deschida prea mult usa. Dar Dani Macarie ne spune totusi cateva povesti. Creative Director-ul de la Ogilvy Romania ne povesteste cum a intrat in publicitate acum 15 ani si cum a reusit sa-si mentina relatia cu ea ca-n prima zi. Totusi, veti citi interviul simtind ca va scapa ceva la care vreti sa ajungeti. Va zic doar ca la sfarsit se declanseaza o alerta heart-melting care functioneaza inca din 1994. Cititi cu grija.

Am copilarit pe strazile din Piatra Neamt si Sectorul 2. Am 38 de primaveri creative, din care 15 in advertising.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

tiberiu coman
acum 11 ani
Tatal tău e Mos Craciun? NuuuuuuuuuuuuUUUUUuu!


Branded


Related