"Nuplecabilitate" marcheaza schimbarea platformei de comunicare a semintelor Nutline

"Nuplecabilitate" marcheaza schimbarea platformei de comunicare a semintelor Nutline

McCann Erickson a realizat campania de imagine Nutline - "Nuplecabilitate", care s-a desfasurat in perioada septembrie – octombrie 2012, potrivit unei informari oferite de agentie pentru IQads. Campania de imagine a fost construita pe o noua platforma de comunicare: semintele Nutline incurajeaza consumatorii sa ramana alaturi de prieteni si sa se bucure impreuna de momentele placute.

"Conceptul este, de fapt, un adevar pe care l-am trait si l-am simtit cu totii atunci cand am stat in jurul unui bol cu seminte Nutline, la o intalnire cu prietenii. Rontai si rontai si, bum, adevarul te loveste drept in moalele capului: mai sunt seminte, mai vreau sa stau! Este o campanie la care am lucrat cu totii cu drag si, desi filmarile au durat peste 20 de ore, am simtit oboseala abia cand totul s-a terminat. Aah, si am rontait la briefing, am rontait la prezentare, am rontait la filmare. Ca intre prieteni", a declarat Adela Dan (Senior Copywriter, McCann Erickson).

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:

  • - din partea McCann Erickson: Dana Hogea (Group Account Director), Raluca Fundeanu (Account Manager), Ioana Ispas (Senior Account Executive), Luciana Duma (Strategic Planner), Catalin Dobre (Group Creative Director), Adela Dan (Senior Copywriter), Raluca Negoita (Senior Art Director, Tiberiu Muntenu (Head of AV Production), Alexandru Platon (AV Producer;
  • - din partea Intersnack: Alexandra Chirica (Marketing Manager), Nicoleta Bajan (Category Manager), Carmina Bratu (Junior Category Manager).
  • Campania a fost produsa de Multimedia Est, in regia lui Radu Muntean.
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related