2 premii la Brand Identity GrandPrix 2012 pentru agentia romaneasca AMPRO Design

Doua proiecte ale agentiei romanesti de branding AMPRO Design au fost premiate la competitia internationala Brand Identity GrandPrix 2012, informeaza un comunicat de presa emis de reprezentantii agentiei. Proiectul "Freddy’s, freshly yours" a primit locul I, la categoria "Packaging Food", iar proiectul "The win-win Bottle" a castigat locul I la categoria "Packaging Celebration".

Cu o traditie de 18 ani, concursul Brand Identity GrandPrix, ce premia pana acum exclusiv lucruri de design de packaging italian, s-a extins la nivel international anul acesta, incluzand creatii a peste 90 de agentii de branding ce au participat pentru prima data.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related