BrandUP a dezvoltat website-ul, aplicatia de Facebook si aplicatia mobile a campaniei "Pofteste si Gateste"

BrandUP a dezvoltat website-ul, aplicatia de Facebook si aplicatia mobile a campaniei "Pofteste si Gateste"

BrandUP a dezvoltat platforma retete.lidl.ro, parte a campaniei de comunicare "Pofteste si Gateste", care a debutat pe 1 aprilie si care a fost conceputa de GPD Idea, informeaza un comunicat emis de BrandUP. Prin intemediul website-ului Lidl Romania isi propune sa reuneasca utilizatorii pasionati de cooking si sa-i transforme intr-o comunitate implicata.

Pe platforma, utilizatorii au acces la retete, pot cauta sau comenta si prin intermediul functiei "adauga la shopping list" pot descarca si tipari o lista cu ingredientele si cantitatile necesare pentru pregatirea numarului dorit de portii din reteta aleasa.  De asemenea, reteta poate fi distribuita pe retetele de socializare (Facebook, Pinterest, Twitter).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Related