Wu Xing Wrap, livrat studentilor din trenul spre Mangalia pe 1 mai

Wu Xing Wrap, livrat studentilor din trenul spre Mangalia pe 1 mai

G2 Romania a realizat campania care anunta lansarea pe piata a produsului Wu Xing Wrap, o reinterpretare dupa o reteta chinezesca a shaormei, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania, adresata studentilor, a oferit posibilitatea membrilor targetului sa comande noul produs in facultati, in caminele studentesti si in trenul spre Mangalia (numai pe 1 mai).

Este prima campanie realizata pentru WU XING de catre G2, care va gestiona componenta de BTL a contului.

Cristian Mogodici (Marketing Manager WU XING)  a declarat: "Acum cateva luni cautam o agentie de creatie care sa ne intelega business-ul si pe care sa o simt aproape de nevoile si ceea ce vrem sa comunicam. Am ales G2 Romania pentru ca orice idee e argumentata strategic, pentru ca se implica mult in implementare si in primul rand pentru ca ideile creative aduc rezultate. Am lansat WRAP impreuna, o experienta pe care agentia a tradus-o cel mai bine intr-un film de prezentare care arata cam asa":

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related