Innovation Lions: 25 de campanii care vor sa schimbe lumea prin tehnologie

Innovation Lions: 25 de campanii care vor sa schimbe lumea prin tehnologie

Inovatia e ceea ce a dus mereu omenirea mai departe. Lucrurile functioneaza la fel si in publicitate, agentiile gasind zi de zi noi metode de a comunica mesajele brandurilor catre public. In categoria Innovation de la Cannes Lions sunt nominalizate cele mai inovatoare campanii de publicitate din anul precedent. Categoria a fost introdusa pentru prima data anul acesta si pe shortlist au ajuns 25 de campanii. Sa aruncam o privire peste proiectele care isi propun sa schimbe lumea:

"Necomimi" este un nou mod de comunicare care are forma unui organ uman augmentat (o pereche de urechi) si se foloseste de undele creierului pentru a functiona. Dotate cu un senzor care detecteaza starea creierului si a sentimentelor umane, urechile se ridica cand cel care le poarta este concentrat pe un anumit subiect si se lasa in jos cand acesta se relaxeaza. Necomimi a fost creat de Dentsu Tokyo.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related