Innovation Lions: 25 de campanii care vor sa schimbe lumea prin tehnologie

Innovation Lions: 25 de campanii care vor sa schimbe lumea prin tehnologie

Inovatia e ceea ce a dus mereu omenirea mai departe. Lucrurile functioneaza la fel si in publicitate, agentiile gasind zi de zi noi metode de a comunica mesajele brandurilor catre public. In categoria Innovation de la Cannes Lions sunt nominalizate cele mai inovatoare campanii de publicitate din anul precedent. Categoria a fost introdusa pentru prima data anul acesta si pe shortlist au ajuns 25 de campanii. Sa aruncam o privire peste proiectele care isi propun sa schimbe lumea:

"Necomimi" este un nou mod de comunicare care are forma unui organ uman augmentat (o pereche de urechi) si se foloseste de undele creierului pentru a functiona. Dotate cu un senzor care detecteaza starea creierului si a sentimentelor umane, urechile se ridica cand cel care le poarta este concentrat pe un anumit subiect si se lasa in jos cand acesta se relaxeaza. Necomimi a fost creat de Dentsu Tokyo.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related