Stirile Times New Roman au voci de vanilie, ciocolata si caramel

Stirile Times New Roman au voci de vanilie, ciocolata si caramel

iLeo si Starcom semneaza campania “Stiri cu extra DISTRACTIE” pentru Jacobs 3in1 + Topping care se deruleaza pana pe 2 noiembrie. Astfel, printr-un parteneriat cu Times New Roman, Jacobs 3in1 + Topping transforma stirile si glumele in format audio, utilizand vocile celor 3 arome de extra topping: Vanilla, Cioco si Caramel, informeaza un comunicat emis de THE PRACTICE.

Campania se adreseaza angajatilor care au nevoie de un moment de extra distractie in timpul programului, fara a se intrerupe din munca, astfel ca stirile pot fi auzite. In plus, stirile din saptamana anterioara pot fi gasite intr-o arhiva.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related