Duelul dintre Puya si Cabral continua in noua campanie Lay’s

Duelul dintre Puya si Cabral continua in noua campanie Lay’s

Puya si Cabral sunt in continuare endorserii chipsurilor Lay’s in cadrul campaniei Duelul aromelor de sezon, care promoveaza sortimentele de chipsuri cu usturoi si iaurt, respectiv cu ciuperci si smantana, arata un comunicat din partea Pepsico. Cabral este imaginea Lay’s cu Ciuperci si smantana, iar Puya cea a Lay’s Iaurt cu usturoi.

Ciupercesti si Usturoiesti sunt comunitatile de fani pe care fiecare dintre cei doi trebuie sa le creasca pana la finalul anului, si care au fost la inceput parcele la ferma de unde provine o parte din cartofii pentru chipsurile Lay’s.

Campania Duelul aromelor de sezon Lay’s consta intr-o serie de spoturi TV, campanie radio si online, materiale de comunicare in magazine, precum si activitati de sampling in super si hypermarketuri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related