Schiatul e adus in lumea digitala. Un proiect SENIORHYPER impreuna cu Airwaves si Intersport

Schiatul e adus in lumea digitala. Un proiect SENIORHYPER impreuna cu Airwaves si Intersport

SENIORHYPER a dezvoltat impreuna cu Airwaves si Intersport proiectul Snowblast, o platforma ce transpune schiatul in lumea digitala, atat pentru cei pasionati, cat si pentru cei care nu au incercat pana acum acest sport, informeaza un comunicat din partea GolinHarris.

Proiectul vine in continuarea celui lansat anul trecut, unde vizitatorii magazinelor Intersport puteau simula o coborare cu o placa de snowboard, primind la final un premiu instant, un pachet de guma Airwaves, si intrau in cursa pentru alte premii oferite de Airwaves si Intersport.

Proiectul actual se desfasoara in 10 magazine Intersport din 7 orase: Bucuresti, Ploiesti, Timisoara, Brasov, Cluj-Napoca, Baia Mare si Iasi, in perioada 18 decembrie 2013 – 26 februarie 2014.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related