#donezKM: Ponderas a pus oamenii in miscare pentru a salva o viata, intr- o campanie Geometry Global

#donezKM: Ponderas a pus oamenii in miscare pentru a salva o viata, intr- o campanie Geometry Global

Geometry Global a creat "#donezkm", o campanie de CSR pentru spitalul Ponderas, prilejuita de Ziua Internationala Impotriva Obezitatii, in cadrul careia 500 de oameni au facut miscare timp de 10 zile pentru Florin Jecu, un barbat care cantareste 200 de kilograme. Efortul depus a avut drept scop ca, la finalul celor 10 zile de miscare, barometrul unei aplicatii de Facebook, care a contorizat numarul de kilometri facuti de utilizatori, sa indice 10.000 si, astfel, Florin Jecu sa fie operat gratuit de medicii Ponderas, arata un comunicat emis de agentie.

In perioada 7-18 mai, oamenii care faceau orice fel de miscare contorizata in kilometri erau invitati sa dea "Share" public din aplicatia lor cu dovada kilometrilor parcursi, impreuna cu mesajul "#donezKM", hashtag care a strans pana la final peste 16.000 km. Finalul campaniei marca Ziua Internationala Impotriva Obezitatii, ce a coincis cu Semimaratonul din Bucuresti, unde s-au alergat ultimii kilometri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related