Napolact si V8 Interactive te invita in Muntii Apuseni in cautarea naturii pure

Napolact si V8 Interactive te invita in Muntii Apuseni in cautarea naturii pure

Cu siguranta stiti vorba ‘’Pana nu vezi, nu crezi!’’. Tocmai de aceea, echipa V8 si echipa Napolact s-au gandit sa ne ‘’transporte’’ cat mai departe de aglomeratia urbana, pana in zona Marisel, din Muntii Apuseni, unul dintre cele mai pitoresti locuri din Romania, unde oamenii, plantele si animalele traiesc intr-o perfecta armonie si unde ritmul vietii este dictat, din mosi-stramosi, de ritmul naturii.

Si se intampla, intr-o campanie ce are la baza o mini-serie video, cu un manifest si 5 episoade, avandu-l drept ghid si prezentator pe Doru Panaitescu, blogger-explorator, impatimit al naturii si promotor al principiilor de viata BIO.  

‘’Din momentul in care Napolact BIO a intrat in portofoliul agentiei, ne-am dorit sa ajungem cat mai repede la fermele din Muntii Apuseni, pentru a ne convinge ca locurile acestea neatinse, despre care auziseram atatea povesti frumoase, chiar exista. N-am stat pe ganduri. Si, apoi, odata intorsi la oras, ne-am dorit la fel de mult sa ducem lucrurile unice traite de noi acolo si in casele fanilor Napolact. De fapt, am zis ca e musai! Asa ca am cautat partenerii potriviti si impreuna ne-am intors in Apuseni, de data aceasta, pentru a-i da viata ideii.’’ Ana Maria Dutu, Copywriter, V8

 

Episodul 1

Campania face parte dintr-un demers strategic mai amplu, menit sa transmita valorile brand-ului Napolact (autenticitate, puritate), prin video content de calitate, cu imagini si experiente reale, care, vrei nu vrei, te vor urmari si dupa ce inchizi fereastra, mai ales daca esti la birou! Si se intampla chiar acum pe In Tihna, o platforma facuta cu rabdare de V8 si Napolact. 

‘’Ne-am dorit sa ducem mai departe, prin intermediul platformei intihna.ro, indemnul si initiativa de redescoperire a valorilor autentice, a traiului mai putin complicat si a ritmului firesc al lucrurilor. Asa ca ne-am molipsit de entuziasmul echipei V8 pentru aceasta idee de campanie si acum ne bucuram ca am reusit sa introducem consumatorii nostri in lumea Ardealului, de unde incepe, de fapt, istoria fiecarui produs Napolact BIO.’’ Anca Roman, Marketing Manager DBB, Friesland Campina

Va mai spunem ca fiecare nou episod al seriei scoate la iveala o alta latura a Apusenilor si ne face cunostinta cu o familie de fermieri certificati BIO si vacutele lor. Si nu se termina aici! Fiind pasionat de tot ce inseamna trai autentic, Doru e si un bucatar priceput. Asa ca ne va oferi, pe parcursul experientei, si sugestii de gatit cat mai simplu si natural, de preferat, in mijlocul naturii!

Episodul 2

 

Episodul 3

 

Episodul 4

 

Episodul 5

 

Echipele implicate:

Echipa Friesland Campina:
Elena Oancea – Senior Brand Manager DBB
Anca Roman – Marketing Manager DBB
Razvan Orbulescu – Marketing Director

Echipa V8 Interactive:
Raluca Enea, Art Director
Ana Maria Dutu, Copywriter
Andrei Cucoanes, Creative Director
Oana Nastase, Head of Copy
Adrian Stefanescu, Social Media Strategist 
Mihaela Nachi, Account Manager
Corina Angearu, Client Service Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related