[Cannes Lions #62] Dani Macarie: Doi dintre cei mai buni oameni de marketing pe care ii cunosc merg in fiecare an la Cannes si asta se vede

[Cannes Lions #62] Dani Macarie: Doi dintre cei mai buni oameni de marketing pe care ii cunosc merg in fiecare an la Cannes si asta se vede

"Festivalul a evoluat enorm. Publicitatea, mai putin", spune Dani Macarie (Ogilvy Romania) care are o relatie de love-hate cu Cannes-ul publicitar: cateodata n-ar mai pleca, alteori nici ca s-ar mai intoarce. De data asta, cum o fi ramas? Pare-ni-se ca spre bine, desi il supara un trend. Brandurile si agentiile lor prea aleg panta lacrimogena pentru a aduce oamenii la raft, in loc sa-i seduca prin entertainment, spune Dani. Bine, asta nu-i ceva specific pentru Cannes si nici macar pentru 2015, dar cu ocazia asta, trendul a fost reiterat.

Cred ca sunt mai multe feluri de cunoastere si respectiv de invatare. E unul explicit, in care cineva iti comunica informatia, si unul tacit, care tine de practica - trebuie sa faci ca sa inveti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related