Raluca Ene, "purtatoarea de cuvant" a clasei

Raluca Ene, "purtatoarea de cuvant" a clasei

Raluca Ene (Managing Director, Chapter 4 Romania) isi aminteste inceputurile ei in lumea Relatiilor Publice. Experienta in munca a pornit cu un ziar si Ion Cristoiu, o etapa buna pentru ce a urmat: Montero Group, Premium Communication si GMP PR. Relatiile publice i s-au parut genul de meserie in care ai de cautat acul in carul cu fan in fiecare zi. Si are de gand sa il caute pana o sa imbatraneasca.

 

A fost... putin din toate, cred. In liceu, profesorul de matematica imi spunea “purtatoarea de cuvant” a clasei :)

Mai tarziu, cand ma pregateam pentru examenul de admitere la jurnalism, un om foarte drag mie, martor pregatirii mele, mi-a sugerat sectia nou-infiintata de comunicare de la aceeasi facultate. Si am mers pe mana lui, cu toate ca nu mi-era foarte clar ce ma asteapta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Chapter 4

Construim incredere. Croim strategii de comunicare dupa chipul si asemanarea clientilor nostri si le implementam cu succes pentru ca facem echipa buna cu ei. Suntem pasionati si optimisti, ne place sa facem totul ca... vezi detalii »

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related