Ce a invatat Carmen Sterian in 15 ani de publicitate: Cel mai important este sa fii tu multumit de ce ai propus. Rezultatele tin de Univers

Ce a invatat Carmen Sterian in 15 ani de publicitate: Cel mai important este sa fii tu multumit de ce ai propus. Rezultatele tin de Univers

Inainte sa intre in advertising, in 2000, a fost profesoara si jurnalist. Carmen Sterian a inceput la FOSS Advertising, apoi a fost Client Service Director la Violet Advertising, MRM Partners McCann si Ogilvy Interactive, VP/ Group Account Director la Saatchi & Saatchi Romania si in prezent este Head of Strategy Wunderman.

Credea ca nu o sa se plictiseasca niciodata, ceea ce s-a dovedit adevarat. Mai credea in profesionisti. A gasit, in schimb, prea multi cu frica si tupeu.

 

Menire cu premeditare. Pana acum.

 

Hahaha. Eram atat de entuziasmata, naiva si hotarata incat nici n-a mai contat discutia. Voiam si-atat si asta a fost. Si m-au vrut si ei, neavand incotro, ca entuziasmul e contagios. Singura problema a fost ca jobul era de entry level, iar eu aveam deja experienta in presa si-n marketing, iar ei nu ma voiau nemotivata. Nu eram.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related