[Client Service 2.0] Mihaela Bourceanu (Geometry Global): Orice account bun trebuie sa fie macar pe jumatate strateg

[Client Service 2.0] Mihaela Bourceanu (Geometry Global): Orice account bun trebuie sa fie macar pe jumatate strateg

Punte intre client si creatie,"forwardeur" de mail-uri si plimbator de hartii, cartita a clientului in agentie cu efect letal asupra creativitatii, nivelator de terenuri cu dubla actiune... Multe fatete avem de intors la jobul asta de account. Dupa ce, acum vreo doi ani i-am patruns in cateva din straturi acum ne infiltram si mai aproape de miez. Caci perceptia e una, realitatea are nuante si, aspirational, pare-ni-se ca CS-ul ar avea rolul de coloana vertebrala in agentie.

Mihaela Bourceanu (Client Service Director, Geometry Global)  ne spune ca, de fapt, CS-ul se apropia de postura de coloana vertebrala in urma cu 10-12 ani, cand planurile de marketing ale clientului se discutau cu agentia in avans cu 2-3 ani. Apoi a poftit in schema criza. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Related