Activarile digitale Orange si SeniorHyper aduc oamenii mai aproape

Activarile digitale Orange si SeniorHyper aduc oamenii mai aproape

Distractie, stare de bine, tehnologie, familie – Orange Romania si SeniorHyper si-au propus sa ne apropie de lucrurile care conteaza, tinand cont de realitatea lumii puternic digitalizate in care traim, in cadrul evenimentului #Orange4U, organizat in Piata Universitatii intre 12 si 20 septembrie.

Persoanele care viziteaza Cortul Orange in aceasta perioada vor fi intampinate cu multe surprize, aplicatii, instalatii interactive si tehnologie de ultima generatie. Cortul este organizat in 9 zone ce corespund nevoilor esentiale ale clientilor, carora Orange le raspunde prin produsele si serviciile oferite: Familie, Acasa, In miscare, Distractie, Beneficii, Stare de bine, Tarif, Tehnologie, Afaceri.

"Cu Orange avem un parteneriat de durata in ceea ce priveste activarile digitale care folosesc o componenta importanta de tehnologie. Rebrandingul din acest an ne-a dat ocazia sa ne punem inca o data “muschii” la incercare venind cu idei noi si relevante pentru public iar perechea idee-tehnologie a fost asul din maneca noastra bine suflecata si atent impaturita." declara Vasile Alboiu (Chief Creative Officer).

Pentru doua dintre aceste teme, Familie si Beneficii - Orange si SeniorHyper au facut echipa si au dezvoltat activari digitale care sa transmita participantilor la eveniment noua filozofie Orange.

In camera ,,Familie’’, cei prezenti sunt invitati sa adauge o noua amintire in albumul familiei. Cum? Tinandu-se de mana cu cei dragi pentru a putea activa camera foto. Portretul de familie este printat pe loc pentru a putea fi luat acasa, dar poate fi pastrat si share-uit pe Facebook in format digital, prin scanarea codului QR de pe fotografie.

Cea de-a doua activare, din spatiul dedicat temei ,,Beneficii’’, ii indeamna pe vizitatori sa-si testeze nivelul de calm cu ajutorul Stres’o’Metrului. Strangand in mana o minge si urmand indicatiile de pe ecran, acestia pot afla, in functie de intensitatea apasarii, daca au calmul unui maestru Zen sau daca trebuie sa se mai relaxeze din cand in cand pe fotoliul de alaturi.

Din partea Orange au contribuit Crina Tenovici (Head of data and B2B Communication), Alexandru Volocaru (Online Communication Specialist) si Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication)

Echipa care a dat nastere acestui proiect este formata din: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Alin Marghidanu (Group Creative Director), Sorana Caracudovici (Copywriter), Alexandru Gheorghe (Art Director) Vlad Emandi (Flash Designer), Oana Mailat (Account Manger), Valentin Nenu (Account Director), Madalina Barbu (Account Director) si Alexandru Hertog (Project Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related