Alex Petrescu (Geometry Global) se joaca si cauta sensuri noi in spatele sloganurilor celebre. Bonus: cum ar arata lumea in care brandurile sunt oameni

Alex Petrescu (Geometry Global) se joaca si cauta sensuri noi in spatele sloganurilor celebre. Bonus: cum ar arata lumea in care brandurile sunt oameni

De vreo cateva zile, Alex Petrescu (Creative Strategist, Geometry Global) a inceput sa posteze pe Facebook imagini cu branduri re-de-formate, intr-un album cu titlul Sloganuri publicitare de zi cu zi.

Explicatia colectiei de sloganuri cu sens alternativ este asta: “Cum ar suna sloganuri celebre interpretate conform realitatii conversatiilor cotidiene din publicitate. Romaneasca, mondiala, imaginara...”.

Primul a fost "Just do it" al lui Nike, devenit "Fa-o sa fie facuta". Apoi a continuat cu McDonald's, Johnny Walker, Apple, Tesco, Adidas si Milka. De ce? Pentru ca ii place sa caute, in spatele mesajului oficial, interpretari noi. Sa se joace cu sensurile, sa decripteze, sa forteze cuvintele si sa arate ca ele nu inseamna acelasi lucru pentru toata lumea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related