Trupele roz s-au inrolat in marsul impotriva cancerului la san

Trupele roz s-au inrolat in marsul impotriva cancerului la san

AVON Cosmetics Romania a organizat duminica, 11 octombrie 2015, Marsul Trupelor Roz, un mars de informare, parte a Campaniei pentru Sanatatea Sanilor, care a tras un semnal de alarma asupra importantei depistarii precoce a cancerului la san si a adus in strada lupta pentru sanatatea femeilor.

Andreea Marin, ambasadorul campaniilor sociale AVON, si Dani Otil, gazda evenimentului, au insotit cei 1000 de participanti care, in ciuda vremii de afara, au marsaluit in semn de solidaritate pe traseul dintre Piata Unirii si Parcul Tineretului.

La final, furtuna a fost inlocuita de o ploaie de confetti roz, iar participantii, alaturi de invingatoare ale cancerului la san, au lansat baloane in memoria victimelor cancerului. Marsul s-a incheiat cu un spectacol de karaoke prin care ne-am facut auziti in crezul nostru alaturi de Anna May, Amna, Theo Rose, Andreea Antonescu, Daniel Iordachioae, Alessandra si Jessica D.

"Acum 13 ani ne-am asumat in fata femeilor din Romania sa fim compania care le sprijina in lupta lor impotriva cancerului la san. An de an ne-am respectat angajamentul prin evenimentele de informare si donatiile de echipamente medicale. Am dotat 8 centre medicale din Romania si am donat peste 2,8 milioane de dolari. Sunt pasi importanti pe care i-am facut impreuna, iar promisiunea noastra este ca vom continua lupta pentru sanatate alaturi de societatea civila si autoritati.

Ieri, prin Marsul Trupelor Roz am devenit mai puternici prin efortul si implicarea noastra, a companiei AVON, a vedetelor care ne-au fost alaturi, a supravietuitoarelor si a voluntarilor implicati. Am aratat ca atunci cand credem cu tarie in cauza pentru care luptam suntem de neoprit. Marsul Trupelor Roz a fost despre cei care si-au asumat lupta pentru sanatatea femeilor dragi si au devenit exemple de omenie si daruire." Razvan Diratian (General Manager AVON Cosmetics Romania si Moldova)

1 din 8 femei din Romania risca sa dezvolte cancer la san si, anual, 5.600 de romance sunt diagnosticate cu aceasta maladie. Dintre ele, 90% ajung la medic in stadii avansate ale bolii, atunci cand sansele de supravietuire sunt reduse.

Semnele acestei maladii sunt vizibile abia in ultimele stadii ale bolii, iar controlul periodic este singura metoda prin care femeile pot afla ca sunt bine. Luptam insa cu optimism si incredere, deoarece aceasta boala depistata in primele stadii poate fi vindecata.

Prin Campania pentru Sanatatea Sanilor, AVON Romania lupta impotriva cancerului la san, prin strangerea de fonduri din vanzarea produselor cu fundita roz. Acestea sunt directionate catre finantarea programelor destinate informarii si educarii femeilor din Romania privind depistarea precoce a cancerului la san si achizitionarea de echipamente medicale pentru a asigura ingrijire de calitate pentru pacientii diagnosticati cu aceasta boala.

"In fiecare an, prin Campania pentru Sanatatea Sanilor, invitam femeile sa faca o promisiune pentru viata, le vorbim despre modalitatile de diagnosticare precoce a cancerului la san si le incurajam mearga la control.", a declarat Raluca Kisescu (Director de Marketing AVON Romania si Moldova).

Parteneri: Aqua Carpatica, Roton, BGS, AudioSis, Politia Romana

Parteneri media: Itsy Bitsy si Starcom Media Vest

Comunitati implicate: Asociatia AMAZONIA, Asociatia Phoenix, Centrul Filia, Asociatia Edulier, SkirtBike, Mamici pe Biciclete, Minuni.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related