[Creativul manager] Luca Bulacu: Daca ajungi sa te inchizi in propria-ti bula si incepi sa te crezi crema din croissant-ul lui Dumnezeu, mai bine te duci acasa

[Creativul manager] Luca Bulacu: Daca ajungi sa te inchizi in propria-ti bula si incepi sa te crezi crema din croissant-ul lui Dumnezeu, mai bine te duci acasa

Pe la 20 de ani, Luca Bulacu (Creative Partner, Weapons of Public Attraction) si-a facut bunica mandra, alaturi de toate vecinele ei din bloc. Devenise director. Art director; pentru revista ProCinema. Nici ca banuia pe atunci, dar nepotul ei urma sa devina un director si mai mare in niste ani. Director de Creatie la Ogilvy & Mather. Si, odata cu responsabilitatile, tigarile fumate de Luca aveau sa se inmulteasca de asemenea, cu incepere imediata. 

El nu si-a dorit niciodata sa fie CD, dar a acceptat datorita oamenilor; a vrut sa reprezinte in fata 'sistemului' un departament de creatie in care credea:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Since 2010, WOPA has stood for Weapons of Public Attraction. Or When Other Perspectives Appear. Or Want Only Powerful Ads. Call it what you want — the point is, we make things people can’t ignore. Some... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related