[Creativul manager] Luca Bulacu: Daca ajungi sa te inchizi in propria-ti bula si incepi sa te crezi crema din croissant-ul lui Dumnezeu, mai bine te duci acasa

[Creativul manager] Luca Bulacu: Daca ajungi sa te inchizi in propria-ti bula si incepi sa te crezi crema din croissant-ul lui Dumnezeu, mai bine te duci acasa

Pe la 20 de ani, Luca Bulacu (Creative Partner, Weapons of Public Attraction) si-a facut bunica mandra, alaturi de toate vecinele ei din bloc. Devenise director. Art director; pentru revista ProCinema. Nici ca banuia pe atunci, dar nepotul ei urma sa devina un director si mai mare in niste ani. Director de Creatie la Ogilvy & Mather. Si, odata cu responsabilitatile, tigarile fumate de Luca aveau sa se inmulteasca de asemenea, cu incepere imediata. 

El nu si-a dorit niciodata sa fie CD, dar a acceptat datorita oamenilor; a vrut sa reprezinte in fata 'sistemului' un departament de creatie in care credea:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti, suntem locali, suntem maturi si suntem siguri pe noi cand vine vorba de orice fel de strategie de comunicare, atl, digital sau btl. Am fost si suntem apreciati in egala masura atat de clienti... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related